اخبار داغ

آیت الله موحدی کرمانی تأکید کرد؛

اهتمام دولت به بالا بردن کیفیت تولیدات داخلی/حمایت از تولید داخلی از مسائل مهم اقتصادی مقاومتی است

اهتمام دولت به بالا بردن کیفیت تولیدات داخلی/حمایت از تولید داخلی از مسائل مهم اقتصادی مقاومتی است
آیت الله موحدی کرمانی گفت:دولت باید اهتمام به بالا بردن کیفیت تولیدات داخلی داشته باشد تا مردم راغب به خرید کالای ایرانی شوند و به این باور برسند که این جنس با جنس خارجی رقابت می کند و تولید داخل را خریداری نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛آیت الله محمد علی موحدی کرمانی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با ناب نیوز ؛ با اشاره به تببین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام «حمایت از تولید کالای ایرانی» اظهار کرد:حمایت زا کالای ایرانی مساله بسیار مهمی است که  مقام رهبری بیان کردند اشخاصی که اجناسی را خریداری می کنندباید توجه داشته باشند که به آن تولید کننده کمک اقتصادی نموده و اگر تولیداتش را نخرند تولید کننده فلج و رغبت تولید را نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز, ناب نیوز,

 

,

امام جمعه موقت تهران افزود: اگرتولیدکنندگان بخواهند تولید را زیاد کنند باید تولیدات را بخریم که نتیجه ی آن تقویت تولید داخلی و کمک اقتصادی به نظام و دولت است.

,

 

,

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه حمایت ازتولید داخلی از مسائل مهم اقتصادی مقاومتی است بیان کرد:در مجموعه های تولید کننده تشکیلاتی وجود دارد که می تواند خریدار را به خرید کالاهای داخلی تشویق کنیم.

,

 

,

وی بیان داشت: با خرید کالای خارجی به اقتصاد کشورهای خارجی کمک کرده و سبب افزایش تولیدات آن کشورها می شویماین مساله بسیار مهمی است.مردم باید توجه کنند در مقام خرید مراقب باشند کمک کنند به اقتصاد داخلی و به تولیدات داخلی از طریق خرید کمک نمایند، که این کار باعث تشویق تولیدکنندگان می شونددر نتیجه تولید بیشتر می گردد.و در مقابل با خرید اجناس خارجی کارخانه ها از کار افتاده و به تعطیلی کشانده می شوند و از آن طرف تولیدات خارجی زیادترشده و به اقتصاد آنها کمک می شود.

,

 

,

این مقام مسئول با توجه به نقش دولت در اشاعه خرید کالای ایرانی در پایان افزود:دولت باید اهتمام به بالا بردن کیفیت تولیدات داخلی داشته باشد تا مردم راغب به خرید کالای ایرانی شوند و به این باور برسند که این جنس با جنس خارجی رقابت می کند و تولید داخل را خریداری نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه