اخبار داغ

استاندار اردبیل در اولین روز از سال 97:

تلکابین تفرجگاه اندبیل امسال خریداری می‎شود

تلکابین تفرجگاه اندبیل امسال خریداری می‎شود
استاندار اردبیل گفت: با هدف توسعه گردشگری خلخال تلکابین شهرستان خلخال امسال خریدار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، اکبر بهنامجو امروز در اولین روز کاری سال 1397 ضمن سفر به خلخال از طرح ایمنی وسلامت مسافران نوروزی خلخال بازدید کرد و فعالیت های ستاد تسهیلات سفر را مثبت ارزیابی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

استانداردر ادامه از مهمانسرای ایرانگردی و تفرجگاه اندبیل بازدید از خرید زیرساخت تلکابین برای شهرستان خلخال با همکاری شهرداری خلخال و ورود برای سرمایه گذاری سازمان همیاری ها و شهرداری های کشور خبر داد.

,

استاندار اردبیل با اشاره به شعار مورد تاکید مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از زیرساخت های تولید داخلی گفت: جاده های گردشگری و راه اصلی خلخال کلور درام و شال ماجولان ماسوله در حال انجام و با جدیت از سوی فرماندار و نماینده مردم خلخال و کوثر در حال پیگیری است و به یک پیمانکار قوی واگذار شده و در یک هدف بندی 2 ساله  این طرح به نتیجه خواهد رسید.

,

استاندار اردبیل از آماده شدن طرح بلور خلخال با اشتغال 200 نفر در سال جدید و اجرای عملی 20 هزار شغل در استان اردبیل خبر داد.

,

استاندار اردبیل با خانواده معظم شهید سید مهدی مرجایی دیدار و از پدر این شهید که از قاریان قرآن و حافظ قرآن است تجلیل و قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه