اخبار داغ

در گفت و گو با خواننده هرمزگانی مطرح شد؛

خاموشی استعدادهای موسیقی زیرسایه بی توجهی/ ناصر عبدالهی را می توان عشق خواند

خاموشی استعدادهای موسیقی زیرسایه بی توجهی/ ناصر عبدالهی را می توان عشق خواند
خواننده هرمزگانی با بیان اینکه از خوانندگان بومی حمایت های لازم به عمل نمی آید، عنوان کرد: استعدادهای زیادی در جنوب به دلیل عدم توجه خاموش شدند و این در حالی است که از خوانندگان غیر بومی برای اجرای کنسرت در بندرعباس هیچ کمکی دریغ نمی شود، حتی حامیان مالی نیز به جوانان هرمزگانی بها نمی دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ نام جنوب همیشه یادآور گرمای آفتاب، آبی دریا و نوای جاشوها بوده است. موسیقی یاری قدیمی و جدانشدنی از مردم هرمزگان بوده و تا کنون نیز پررنگ تر از هر سنتی در رگ مردم این استان جریان داشته است و هنرمندان بی نظیری چون ابراهیم منصفی، ناصر عبدالهی و دیگر هنرمندان به نام، مهر تاییدی بر این ادعا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وحید کشتکار، یکی از وارثان بر حق موسیقی جنوب است که در چند سال اخیر به خوبی توانسته است نظر هنر دوستان جنوبی را به خود جلب کند. این هنرمند متولد یکم اردیبهشت ماه سال 62 در بندرعباس است؛ انتشار جدیدترین موزیک این هنرمند محبوب بهانه ای برای هم صحبتی با او شد.

,

وحید کشتکار، خواننده هرمزگانی در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به چگونگی پا گذاشتنش در عرصه موسیقی، اظهار کرد: 12 سال است که در موسیقی فعالیت می کنم و حدود چهار سال است که این حضور به شکل حرفه ای است.

, هرمز,

این خواننده در ادامه افزود: پسرخاله من نوازنده است و زمانی که تمرین می کرد در کنار او می خواندم و او از صدای من تعریف می کرد و این انرژی مثبت او و اطرافیانم مقدمه ای برای حضور جدی تر من در عرصه موسیقی شد و پس از آن دوره های تئوری موسیقی و سلفژ را نزد اساتید به نام گذراندم.

,

کشتکار با تاکید بر مورد استقبال قرار گرفتن آخرین آهنگش، تصریح کرد: بی مه ببخش در همین مدت زمان کوتاهی که از انتشارش می گذرد به خوبی توانسته مورد توجه همگان و سلیقه های مختلف قرار گیرد و هنرمندان زیادی برای پخش آن به من تبریک گفته اندو تایید این بزرگان از جمله رضا صنعتگر، من را بسیار خوشحال کرده است

,

وی با بیان محبوبیت ملودی بندری، عنوان کرد: آهنگ های بومی از محبوبیت بیشتری نزد اهالی هرمزگان برخوردار است اما از آن جا که قصد دارم خواننده ای کشوری شوم باید فارسی هم بخوانم.

,

این خواننده با اشاره به موفقیت خواننده های صاحب سبک، اظهار کرد: هنرمندی موفق است که بتواند سبک خود را در زمینه ای که در آن مشغول است را بیابد و بداند که تقلید نمی تواند به پیشرفت هنرمند کمک کند، من نیز راه خود را یافته ام و شاید خوانندگان زیادی را دوست داشته باشم اما سعی میکنم شبیه آنان نخوانم و تحریر خودم را داشته باشم، مردم از سبک های تکراری خسته هستند.

,

کشتکار با تاکید بر اینکه هرمزگان مهد اسطوره های موسیقی است، بیان کرد: اسطوره هایی چون مرحوم عبدالهی راه خوانندگی را برای جوانان امروز باز کرده اند و در یک کلمه می توان او را عشق خواند.

,

وی گفت: کسانی که به خوانندگی علاقه دارند باید موسیقی را اصولی فرا گیرند و در کلاس های این رشته شرکت کنند و با توجه به پیش زمینه لازم برای خوانندگی در آن قدم بردارند و  عشق به موسیقی را فراموش نکنند و به جرات می توان گفت هرمزگان خوانندگان بی نظیری دارد که هنوز شناخته نشده اند.

,

این خواننده با بیان اینکه از خوانندگان بومی حمایت های لازم به عمل نمی آید، خاطرنشان کرد: استعدادهای زیادی در جنوب به دلیل عدم توجه خاموش شدند و این در حالی است که از خوانندگان غیر بومی برای اجرای کنسرت در بندرعباس هیچ کمکی دریغ نمی شود، حتی حامیان مالی نیز به جوانان هرمزگانی بها نمی دهند هرچند این مسئله در سال های اخیر اندکی حل شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه