اخبار داغ

بهار در سالی که گذشت؛

رویدادهای مهم شهرستان بهار در سال 96

رویدادهای مهم شهرستان بهار در سال 96
سال 1396 نیز به پایان رسید؛ در این سال نیز در شهر عزیزمان شاهد وقوع اتفاقات تلخ و شیرین زیادی بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، یکی از مهمترین اتفاقات سال 96 برگزاری انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری بود به طوریکه دو نفر از اعضای سابق شورا به نمایندگی دور جدید شورا انتخاب شده و تعداد اعضای آن از 7 نفر به 5 نفر کاهش یافت. یکی از اتفاقات جالب توجه در انتخابات امسال تشکیل کمپین  «نه به تبلیغات کاغذی» بود و شهر بهار به عنوان یک شهر نمونه و تنها شهر در کشور موفق به اجرای این طرح شد و همه کاندیداها با هماهنگی دست به تبلیغات یکسان زده و از چسباندن تبلیغات کاغذی به در و دیوار شهر اجتناب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

پیگیری و مطالبه عمومی در مورد کارخانه های آلاینده بازیافت کاغذ و اسید سازی از دیگر اتفاقات مهم در شهر بود به طوری که این پیگیری ها در محاکم قضایی مطرح شده و با وجود جریمه های موجود همچنان این پرونده ها در حال پیگیری است .

,

اعزام تیم تکواندو از شهر بهار به مسابقات مالزی و کسب مدال های رنگارنگ در این مسابقات را می توان از اتفاقات مهم و شیرین در عرصه ورزش شهر و شهرستان بهار دانست.

,

خبر افتتاح بیمارستان آیت الله بهاری را می توان یکی از پر تکرارترین اخبار سال دانست به طوریکه با پایان سال 96 بازهم این بیمارستان به افتتاح ختم نشد و باز هم به سال آینده موکول شد.

,

جابجایی علی اصغر بهمنی ، رئیس سابق اداره ورزش و جوانان که یکی از روسای بومی شهرستان بود دیگر خبر مهم امسال بود که موجی از انتقادها از جایگزینی مدیر غیر بومی به جای یک مدیر بومی را در پی داشت و حاشیه های زیادی را نیز در ادامه داشت.

,

ثبت حمام کهنه شهر بهار در فهرست آثار ملی کشور از خبرهای مهم و شیرین برای مردم شهر بهار بود و باعث شد که مردم این شهر بیش از پیش به حفظ آثار قدیمی این شهر همت کنند.

,

کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی با وجود حاشیه های فراوان از دیگر اتفاقات مهم شهرستان بود، این پروژه سالها بود که مطرح شده بود و در پیچ و خم اداری و سیاسی مانده بود و در نهایت با حضور وزیر کار کلنگ زنی شد.

,

تعطیلی فروشگاه رفاه به دلیل فروش کم و استقبال کم مردم از این فروشگاه از مهمترین وقایع آخر سال بود که نشان دهنده وضعیت اقتصادی مردم و خرید و فروش در شهر است.

,

تشکیل کمپین «هر هیئت یک طبل» یکی از اتفاقات نادر و جالب توجه در شهر بود که باعث هماهنگی و همدلی هیئت های مذهبی و شکل گرفته از فضای مجازی شد و قدمی هر چند کوچک در راستای جلوگیری از آسیب ها و افراط و تفریط بوده و هیئت های زیادی از آن استقبال کردند.

,

حضور گروه نمایش از بهار در جشنواره تئاتر فجر بعد از 8 سال یکی از مهمترین وقایع فرهنگی شهر محسوب می شود که امسال رقم خورد. همچنین برگزاری بزرگداشت شاعر بهاری استاد غلامرضا بهاری را از دیگر رویدادهای فرهنگی شهر می توان برشمرد. همچنین کسب رتبه برتر کشوری توسط کتابخانه فرهنگ حسین آباد کارخانه قند در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب و کسب رتبه برتر استانی اداره کتابخانه های عمومی در جشنواره کتابخوانی رضوی را از دیگر وقایع مهم سال 96 در شهرستان بهار می توان دانست.

,

در آخرین روزهای سال خبر بازنشسته شدن فرماندار شهرستان بهار و عوض شدن فرماندار پس از 4 سال را می توان در راس خبرهای مهم شهرستان دانست . 

,

 طبق خبرهای غیر رسمی احسان قنبری  فرماندار فعلی شهرستان کبودراهنگ که سابقه فرمانداری نمونه کشوری را در کارنامه خود دارد به جای محسن مرادی پناه سکان دار فرمانداری شهرستان بهار را در سال جدید بر عهده خواهد گرفت.

,

  با اینکه هنوز به طور رسمی این خبر اعلام نشده ، اما این خبر غیر رسمی به لحاظ اهمیتش به یکی از مهمترین اخبار تبدیل شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه