اخبار داغ

فرمانده سپاه دردیداربا امام جمعه به مناسبت سال جدید:

تاکید و توجه مقام معظم رهبری در شعار سال توجه به ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد کشوراست

تاکید و توجه مقام معظم رهبری در شعار سال توجه به ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد کشوراست
فرمانده سپاه دهگلان در دیدار با امام جمعه به مناسبت سال جدید تاکید و توجه مقام معظم رهبری در شعار سال را توجه به ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد کشور دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، فرمانده ناحیه مقاومت و پرسنل سپاه دهگلان صبح دیروز به مناسبت سال جدید با امام جمعه  دهگلان دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,




 دراین دیدارسرهنگ محمد رضا حیدری ضمن تبریک سال جدید با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درانتخاب شعارسال که تاکید بر حمایت کالای ایرانی بود اظهار داشت: تاکید و توجه مقام معظم رهبری در واقع توجه به ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد کشوراست.


وی افزود لازمه تقویت اشتغال، تولید و اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری چندین سال است بر آن تأکید می‌کنند، حمایت از کالای ایرانی است.


فرمانده سپاه دهگلان بیکاری و کمبود فرصت‌های شغلی ر از مهم‌ترین مشکلات برشمرد و افزود: یکی از مشکلات مردم مشکلات اقتصادی، بیکاری و کمبود فرصت‌های شغلی است که با حمایت از کالای ایرانی در واقع مانع ورود کالای خارجی به کشور شده  و اقتصاد کشور رونق می گیرد.


امام جمعه دهگلان: حمایت از کالای ایرانی باید مهمترین اولویت دربرنامه های مسئولان باشد

 

 در ادامه ماموستا یدالله محمدی امام جمعه دهگلان گفت: حمایت از کالای ایرانی ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است،  ومردم ما نباید نسبت به کالای ایرانی بی‌توجه باشند و انتظارحل مشکل بیکاری را در کشور داشت اگر ما بخواهیم مشکل اقتصادی و بیکاری حل شود باید به حمایت از کالای ایرانی توجه جدی داشت.


وی افزود: حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی یک اصل است و بر تولیدکننده واجب است که با تولید کالای با کیفیت، انگیزه خرید مردم را افزایش دهد.


 امام جمعه دهگلان با توجه به مهمترین دغدغه مسئولان و مردم کشورکه بحث اشتغال است گفت:حمایت از کالای ایرانی باید مهمترین اولویت در برنامه های مسئولان باشد.

 

 انتهای پیام/
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امام جمعه دهگلان: حمایت از کالای ایرانی باید مهمترین اولویت دربرنامه های مسئولان باشد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه