اخبار داغ

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران:

رعایت نکات ایمنی سارقان را در رسیدن به اهداف خود ناامید می‌کند

رعایت نکات ایمنی سارقان را در رسیدن به اهداف خود ناامید می‌کند
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: با رعایت نکات بسیار ساده و ایمنی در پیشگیری از سرقت اموال به نیروی انتظامی کمک کنید و سارقان را در رسیدن به اهدافشان نا امید نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران بعدازظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ان با ارائه توصیه هایی برای جلوگیری از سرقت منازل، اظهار داشت: سرقت یکی از اصلی ترین پایه های وقوع حوادث را به خود اختصاص داده است و هر کس ممکن است قربانی یک سرقت شود و به همین دلیل در هر شرایطی باید در حفظ و نگهداری اموال خود کوشا باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی گفت: با رعایت نکات بسیار ساده و ایمنی در پیشگیری از سرقت اموال به نیروی انتظامی کمک کنید و سارقان را در رسیدن به اهدافشان نا امید نماید.

,

این مقام انتظامی تصریح کرد: زمانی که خانه را ترک می کنید، از بسته بودن همه ورودی ها اعم از درها و پنجره ها اطمینان حاصل کنید و پنجره ها به محافظ مجهز نماید، روی دیوارها حیاط منزل حفاظ مقاوم نصب و حفاظ را طوری تعبیه کنید که اگر تیر چراغ برق، علمک گاز ، درخت یا ماشین در کنار آن قرار داشت، سارقان نتوانند از آنها برای ورود ساختمان استفاده کنید.

,

وی تاکید کرد: از ورود افراد ناشناس تحت عناوین مانند سمسار، خریدار ضایعات، فالگی، متکدی و غیره به داخل ساختمان ممانعت به عمل آورید، هنگام اسباب کشی یا انجام کارهای ساختمانی که به باز ماندن در ورودی منجر می شود مراتب تردد اراد ناشناس باشد و ازباز کردن در برای افرادی که با سایر واحدها کار دارند، خودداری کنید.

,

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران بیان کرد: اگر در پارکینگ منزل به صورت کنترلی باز و بسته می شود، پس از خروج منتظر بمانید تا کاملا بسته شود، وسایل را طوری داخل خودرو در پارکینگ دهید قرار دهید که توجه افراد را جلب نکند.

,

وی گفت: همه با هم از منزل خارج نشوید، خروج هم زمان ساکنان و چند قفله نمودن درها، توجه افراد را جلب می کند.در صورت امکان از چراغ های دارای حسگر که با حرکت افراد روشن می شوند، استفاده کنید.

,

این مقام انتظامی تصریح کرد: در صورت نقل مکان به منزل جدید یا مفقود شدن کلید سریعا نسبت به تعویض توپی قفل اقدام کنید و از واگذاری کلید به بنگاه های معاملات ملکی ، شرکت های خدماتی و کارگران و تعمیرکاران خودداری کنید.

,

سردار ناظری افزود: اگر می خواهید به مسافرت بروید یا مجبورید چند روزی خانه را خالی بگذارید، وسایل برقی منزل خود و سسیستم روشنایی را به سیستم دارای زمان بندی مجهز کنید، این سیستم ها با توجه به زمانیکه برروی آنه تنظیم شده در طول شبانه روز وسایل برقی را به صورت اتوماتیک روشن و خاموش می کند.

,

وی بیان کرد: از بستن پرده ها پرهیز کنید، زیرا این کار در طول ساعات روز غیر طبیعی به نظر می رسد ونشانه آن که شما در منزل نیستید وبهتر است خط تلفن خود را به شماره تلفن همراهتان انتقال دهید تا در صورت تماس دیگران با خط ثابت منزل بتوانید پاسخ داده و هر گونه ظنی را نسبت به عدم حضورتان خنثی کنید.

,

ارشدترین مقام انتظامی استان گفت: همسایه های امین می توانند زمانی که شما در خانه نیستید، مراقب اوضاع و مراقب افراد ناشناس وغیر مطمئن باشید و آنان را از برنامه سفر خود مطلع نکنید.

,

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: دوربین های حفاظتی در هر قسمتی از منزل قابل نصب هستند را می توانید به رایانه ی شخصی خود وصل کرده و حتی زمانی که منزل نیستید فضای داخلی و محوطه بیرونی را کنترل کنید.

,

سردار ناظری در پایان خاطرنشان کرد: اگر وارد خانه و متوجه سرقت شدید، بدون این که به چیزی دست بزنید فورا خارج شده و با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس بگیرید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه