اخبار داغ

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی گلستان:

تندباد در گلستان جان یک مسافر را گرفت

تندباد در گلستان جان یک مسافر را گرفت
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گلستان گفت: براثر تندباد شامگاه چهارشنبه بانوی ۳۸ ساله جان خود را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علیرضا کمال غریبی، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مصدومان و کشته‌شدگان تندباد شامگاه چهارشنبه در استان اظهار کرد: بااطلاع رسانی انجام‌شده کمترین خسارت و زخمی را براثر تندباد در استان داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: براثر این تندباد متأسفانه خانمی ۳۸ ساله اهل شیراز در حوالی پل ابتدای اوزینه گرگان براثر برخورد جسم سنگین به سرش دچار مرگ مغزی و به بیمارستان منتقل شد.

,

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گلستان گفت: ضربه شدیدی به سر و مغز این خانم واردشده بود و وی صبح پنچشنبه در بیمارستان پنجم آذر گرگان جان خود را از دست داد.

,

کمال غریبی اظهار کرد: در زمان انتقال بیمار به بیمارستان از سطح هوشیاری بسیار پایینی برخوردار بود که در پی این اتفاق تلاش‌های زیادی از سوی پزشکان انجام شد.

,

گفتنی است برای اسکان همراهان این فرد به دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان مکانی در بیمارستان در نظر گرفته شد اما شهردار گرگان برای اسکان بهتر آن‌ها را به مکان دیگر منتقل کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه