اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی البرز خبرداد:

پلمب دو واحد پذیرایی در البرز

پلمب دو واحد پذیرایی در البرز
مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز از پلمب دو واحد پذیرایی در محور کرج - چالوس این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام فخر الدین صابری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پیرو بازدیدهای نظارتی کمیته تلفیقی نظارت و بازرسی بر تاسیسات گردشگری ستاد اجرایی خدمات سفر استان البرز دو واحد پذیرایی متخلف که از مواد اولیه فاسد استفاده می کردند و موارد بهداشتی را رعایت نکرده بودند با تشخیص کارشناسان کمیته و دستور قاضی تعزیرات پلمپ شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز در ادامه افزود: تمام تلاش ما در ستاد اجرایی خدمات سفر فراهم آوردن شرایطی است تا مسافران و هموطنان در کمال آرامش و با خیال آسوده سفر کرده و از خدمات ارائه شده با اطمینان استفاده کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: این نظارت ها به صورت روزانه و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

,

واحدهای پذیرایی در استان البرز استاندارد سازی شدند

,

صابری در بخش دیگری اظهار کرد: حدود ۶۰ واحدهای پذیرایی و بیش از ۵۰ درصد واحدهای اقامتی استاندارد سازی شدند.

,

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز یادآور شد: واحدهای پذیرایی و اقامتی استان البرز نزدیک به ۲۵ سال استاندارد سازی نشده بودند که از سال ۹۵ در این راستا فعالیت خود را آغاز کردیم و به یاری خدا تا قبل از فصل تابستان کتیبه های استاندارد سازی هر واحد اقامتی و پذیرایی بر سردر این واحدها نصب خواهد شد.

,

صابری افزود: در استاندارد سازی جزئیات خدمات مشخص می شود و گردشگر وقتی وارد یک واحد استاندارد شده می شود مطلع است که چه خدماتی با چه درجه ای دریافت می کند.

,

وی افزود: به دلیل اینکه هنوز ضوابط و مقررات بومگردی مشخص نشده است این واحدهای گردشگری در استان استاندارد سازی انجام نشده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه