اخبار داغ

امام جمعه بشاگرد عنوان کرد؛

دولت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق عمل نکرده/مزایای مصرف کالاهای ایرانی درون زایی و برون گرائی در اقتصاد مقاومتی است

دولت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق عمل نکرده/مزایای مصرف کالاهای ایرانی درون زایی و برون گرائی در اقتصاد مقاومتی است
امام جمعه بشاگرد با بیان اینکه دولت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق عمل نکرده است، تصریح کرد: مهمترین مزایای مصرف کالاهای ایرانی درون زایی و برون گرائی در اقتصاد مقاومتی کشور و صادرات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام علی بهروزه، امام جمعه شهرستان بشاگرد در گفتگو با فرهنگ کده با اشاره به شعار سال 97 رهبر‌ معظم‌ انقلاب و نامگذاری سال جدید به نام «حمایت از کالای‌ایرانی»، اظهار کرد: یکی از دلایل نام گذاری سال 97 همان طور که در فرمایشات حضرت آقا مشهود بوده منحصر به یک دلیل خاص نیست بلکه ادله مختلف دارد که مهمترین آن حمایت همه جانبه مسئولان و مردم از اقتصاد و بازارهای داخلی است که محصولات آن کالای با کیفیت و ارزان قیمت ایرانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

امام جمعه بشاگرد بیان کرد: در هدف گذاری شعار سال به تحقق اصول بنیادی، ارزش ها، آرمان های عدالت اجتماعی،صبر،بصیرت،تقویت اعتمادبه نفس و خودباوری توجه ویژه شده و حمایت و استفاده از کالای ایرانی باید منجر به تقویت و تحقق این باورها شود.

,

حجت الاسلام بهروزه، به وظیفه مردم و مسئولان در قبال شعار سال اشاره کرد و گفت: وظایف مسئولان و مردم همچنان که در منویات مقام معظم رهبری به صراحت بود همه مامورد خطاب هستیم هرچند وظیفه مسئولان سنگین تر است و باید باسرعت،دقت و حساسیت بالاتری دنبال شود.

,

دولت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق عمل نکرده است

, دولت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق عمل نکرده است, دولت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق عمل نکرده است,

وی با بیان اینکه دولت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق عمل نکرده است، تصریح کرد: دولت در زمینه موفقیت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفقیت لازم حاصل نشده هر چندحساسیت های حداکثری ایجاد شده و کارهایی هم صورت گرفته اما تا زمانی که دولت جدی نباشد و نظارت هم ضعیف و زمینه های سوء استفاده هم باشد موفقیت لازم حاصل نمی شود.

,

امام جمعه بشاگر به مهمترین زمینه های حمایت از خرید کالای ایرانی، اشاره کرد و افزود: مهمترین زمینه های حمایت چنانچه در کلام گهر بار مقام عظمای ولایت بود برداشتن موانع مهم سد راه پیشرفت و عدالت، تقویت صادرات، تعدیل واردات، نظارت قوی، بالابردن کیفیت کالا و خدمات ،ارزان و در دسترس بودن آن از طرف دولت، تجار و بخش خصوصی و خرید و فرهنگ سازی آن نسبت به مردم است.

,

حجت الاسلام بهروزه، مهمترین مزایای مصرف کالاهای ایرانی را درون زایی و برون گرائی در اقتصاد مقاومتی کشور و صادرات، رونق تولید و اشتغال، چالاکی، تحرک و نشاط جامعه جوان، تقویت باورها، دمیدن روح امید به آینده و زندگی و خودباوری تولید کنندگان و مصرف کنندگان و حتی توزیع کنندگان دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه