اخبار داغ

استاندار سمنان:

«حمایت از کالای ایرانی» زمینه‌ساز اشتغال جوانان است/ تولید‌کنندگان برای ارتقای کیفی محصولات خود تلاش کنند

«حمایت از کالای ایرانی» زمینه‌ساز اشتغال جوانان است/ تولید‌کنندگان برای ارتقای کیفی محصولات خود تلاش کنند
استاندار سمنان با تاکید بر اهمیت حمایت از کالای ایرانی در ایجاد اشتغال برای جوانان گفت: تولیدکنندگان و اهالی صنعت نیز باید نسبت به ارتقای کیفی محصولات خود تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در گفتگو با مرآت با تبریک فرارسیدن سال نو به عموم مردم استان بویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران اظهار کرد: امیدوارم سال ۱۳۹۷ برای مردم استان، سالی پرخیر و برکت و همراه با تقرب الهی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

استاندار سمنان با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی گفت: همانطور که رییس جمهور محترم نیز تاکید کردند دولت تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال بکار خواهد گرفت تا سال ۹۷، سال رونق اقتصادی برای کشور باشد.

,

چاوشی با تاکید بر اهمیت حمایت از تولید ملی افزود: خرید کالای داخلی توسط مردم عزیز زمینه اشتغال جوانان این سرزمین را فراهم خواهد کرد.

,

وی ادامه داد: هدفگذاری برای صادرات محصولات داخلی به بازارهای بین المللی گام دیگری است که می‌تواند به پویایی صنعت و افزایش تولید ناخالص ملی منجر شود.

,

استاندار سمنان با بیان اینکه اهالی صنعت نیز باید نسبت به ارتقای کیفی تولیدات خود اهتمام داشته باشند خاطرنشان کرد: بدون تردید حمایت از کالای ایرانی دارای ابعاد مختلفی است که همه بخش‌های مرتبط با اقتصاد ملی را شامل می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه