اخبار داغ

آشنایی با مناطق گردشگری استان؛

چشمه حیات‌بخش محلات، نگین گردشگری استان مرکزی+نقشه و عکس

چشمه حیات‌بخش محلات، نگین گردشگری استان مرکزی+نقشه و عکس
پارک سرچشمه محلات، یکی از بی نظیر ترین نقاط گردشگری شهرستان محلات است که به واسطه قرار گیری در حاشیه چشمه حیات بخش شهر محلات به مرمر زمان ایجاد و این روزها تجهیز و تکمیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح محلات، پارک سرچشمه، در اطراف یکی از پر آب ترین چشمه‌های استان مرکزی واقع در مرتفع‌ترین نقطه شهر محلات قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح محلات,

بدون شک یکی از مهمترین دلایل شکل گیری شهر محلات وجود این چشمه پر آب و نظر کرده از طرف ائمه اطهار(ع) به اعتقاد مردمان قدیم محلات بوده است.

,

دیدنی های این پارک زیبا که در فصل‌های مختلف سال جلوه‌های زیبا و چشم نوازی برای گردشگران و مردم شهرستان فراهم می‌کند عبارتند از آبنماهای زیبا، درختان سربه فلک کشیده و کهنسال چنار، ارتفاعات صخره‌ای مشرف به چشمه، عمارت زیبای کلاه فرنگی در دامنه‌ی صخره‌ای جنب دهانه‌ی اصلی چشمه، بقایای قدیمی ترین آسیاب آبی استان و دریاچه مصنوعی بیشه زار همراه با امکان قایق سواری.

,

این منطقه به علت جذب حداکثری گردشگران محلات به امکانات جدیدی هچون اقامتگاه، استراحتگاه، رستوران، کافی شاپ، سفره خانه سنتی، شهر بازی و نمایشگاه تولید و عرضه گل و گیاه مجهز شده است.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه