اخبار داغ

نماینده مردم شاهین شهر:

ضرورت اصلاح سیاست های مالیاتی و ارزی دولت/ سخت گیری ها بر تولیدکنندگان در استان به سیاست های اجرایی برمی گردد

ضرورت اصلاح سیاست های مالیاتی و ارزی دولت/ سخت گیری ها بر تولیدکنندگان در استان به سیاست های اجرایی برمی گردد
حاجی دلیگانی در رابطه با عدم علاقه سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در سطح استان اصفهان، گفت: قانون گذار راهکارهایی را برای برون رفت از مشکلات تعبیه کرده، اما مدیران استان سعی می کنند جنبه سخت گیرانه را بیش از جنبه سهل کننده مدنظر قرار بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اظهارکرد: مقام معظم رهبری بیش ترین کار در این مرحله را برعهده مردم گذاشتند و این به دلیل این بود که مقام معظم رهبری چندین سال است که نکات مربوط به اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق بی رویه را مطرح می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار صاحب نیوز,

نماینده مردم شاهین شهر با بیان اینکه رهبر انقلاب استفاده از کالای دارای مشابه خارجی را حرام شرعی اعلام کردند، ادامه داد: اما آن چه از عملکرد دستگاه ها دیدیم، قابل قبول نبود و دولتمردان و مسئولان نتوانستند خواسته مقام معظم رهبری را برآورده کنند؛ براین اساس امسال رهبری موضوع را برعهده مردم گذاشتند و جامعه می تواند در این زمینه موفق باشد.

,

فرهنگ سازی برای نخریدن کالای خارجی از وظایف دولت در حمایت از تولید داخلی کم نمی کند

, فرهنگ سازی برای نخریدن کالای خارجی از وظایف دولت در حمایت از تولید داخلی کم نمی کند, فرهنگ سازی برای نخریدن کالای خارجی از وظایف دولت در حمایت از تولید داخلی کم نمی کند,

وی با بیان اینکه این نکته به معنای آن نیست که دولتمردان و مجلس مسئولیتی در این خصوص ندارند، گفت: این نکته درست است که این فرهنگ در بین مردم ایجاد شود که کالای خارجی نخرند و یک جنبه عمومی پیدا کند، اما دولت نیز باید اقداماتی را انجام دهد.

,

حاجی دلیگانی اصلاح تعرفه ها، مبارزه با واردات و قاچاق بی رویه را اولویت هایی دانست که دولت باید در دستور کار خود قرار دهد و عنوان کرد: در زمینه مالیات ها و بیمه دولت باید به گونه ای عمل کند که تولید کالای داخلی را به سمتی ببرد که قیمت تمام شده آن با کالای مشابه خارجی قدرت رقابت داشته باشد.

,

ضرورت اصلاح سیاست های مالیاتی و ارزی دولت

, ضرورت اصلاح سیاست های مالیاتی و ارزی دولت, ضرورت اصلاح سیاست های مالیاتی و ارزی دولت,

وی با بیان اینکه دولت باید در سیاست های مالیاتی و سیاست های ارزی و تسهیلات به تولیدکنندگان شرایطی را به وجود آورد که نفع تولیدکننده در حفظ اشتغال و نه اخراج کارگران باشد، خاطرنشان کرد: در استان اصفهان به ویژه در سال 96 مشاهده می کنیم که صاحبان صنعت تعدیل نیرو دارند.

,

نماینده مردم شاهین شهر ادامه داد: بنده در جمع صاحبان صنعت گفتم که به دولت پیشنهاد دادم که یک تجمعی و فراخوانی از صاحبان صنایع هر استان بدهد تا مشخص شد، آن ها در طول سال گذشته، دو سال گذشته و پنج سال گذشته چند نفر جذب و چند نفر تعدیل نیرو داشته اند.

,

صاحبان صنایع دوسوم پرسنل خود را اخراج کرده اند

, صاحبان صنایع دوسوم پرسنل خود را اخراج کرده اند, صاحبان صنایع دوسوم پرسنل خود را اخراج کرده اند,

نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به طور قطع صاحبان صنایع دوسوم پرسنل خود را اخراج کرده اند و این یک تهدید جدی برای کشور است، خاطرنشان کرد: دولت باید در این زمینه به صنایع کمک کند و مجلس هم از طرف دیگربخش نظارتی خود را فعال کند و دستگاه ها و مجاری که با این سیاست کلی هم خوانی ندارند با نظارتف سوال و دیگر اهرم های موجود به سمت هم خوانی دعوت کند.

,

مجلس با وضع قوانین تکمیل کننده به رونق تولید کمک کند

, مجلس با وضع قوانین تکمیل کننده به رونق تولید کمک کند, مجلس با وضع قوانین تکمیل کننده به رونق تولید کمک کند,

حاجی دلیگانی افزود: مجلس باید با وضع قوانین تکمیل کننده به رونق تولید کمک کند.

,

نماینده مردم شاهین شهر در پاسخ به سوال خبرنگار ما در رابطه با عدم علاقه سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در سطح استان اصفهان و سخت گیری هایی که در این زمینه صورت می گیرد، گفت: این بحث قانونی نیست، قانون گذار همان طور که سخت گیری هایی را انجام داده است، راهکارهایی را هم برای برون رفت از مشکلات تعبیه کرده است، اما در استان اصفهان مدیران سعی می کنند که جنبه سخت گیرانه را بیش از جنبه سهل کننده مدنظر قرار بدهند.

,

سخت گیری ها بر تولیدکنندگان در استان به سیاست های اجرایی برمی گردد

, سخت گیری ها بر تولیدکنندگان در استان به سیاست های اجرایی برمی گردد, سخت گیری ها بر تولیدکنندگان در استان به سیاست های اجرایی برمی گردد,

وی ادامه داد: این سخت گیری ها به سیاست های اجرایی برمی گردد و از آقای استاندار در جلسات خواسته شده است که این مسئله را به  عنوان نماینده عالی دولت در استان دنبال کنند و شرایط را برای جلوگیری از فرار سرمایه ها از استان به استان های دیگر فراهم کنند.

,

حاجی دلیگانی با بیان اینکه مباحث مالیاتی را بارها متذکر شده ایم، عنوان کرد: پایه مالیاتی استان از سال های قبل در رقم بالایی بسته شده است و هر سال هم هر چقدر درصد کم تری اضافه کنند، باز عددی که به استان اضافه می شود، عدد بالایی است.

,

افزایش سقف مالیاتی استان بدون افزایش سطح سرمایه گذاری در استان

, افزایش سقف مالیاتی استان بدون افزایش سطح سرمایه گذاری در استان, افزایش سقف مالیاتی استان بدون افزایش سطح سرمایه گذاری در استان,

نماینده مردم شاهین شهر خاطرنشان شد: در حالی که ما در این سال ها رشد سرمایه گذاری نداشته ایم و بسیاری از سرمایه گذاران به استان های دیگر مهاجرت کرده اند، اما سقف مالیاتی استان نه تنها کاهش پیدا نکرده، بلکه افزایش نیز داشته است.

,

وی ادامه داد: وقتی این عدد را به واحدهای مالیات دهنده تقسیم می کنند، رقم بالایی می شود، به نحوی که یکی از صنعت گران شاهین شهر مطرح می کرد که من 40 درصد آن چه درآمد کسب می کنم را مالیات می دهم و با این 40 درصد پرداختی ادامه کار صرفه اقتصادی نداریم.

,

صنعت گران برای توافق با امور مالیاتی شرایط سختی را دارند

, صنعت گران برای توافق با امور مالیاتی شرایط سختی را دارند, صنعت گران برای توافق با امور مالیاتی شرایط سختی را دارند,

حاجی دلیگانی با بیان اینکه صنعت گران برای توافق با امور مالیاتی نیز شرایط سختی را دارند، اظهار کرد: وقتی هنوز مالیات صنعت گران قطعی نشده است، دولت از آن ها مالیات 30 درصدی می گیرد و این شرایظی را به وجود آورده است که برای صنعت شکننده است.

,

نماینده مردم شاهین شهر ادامه داد: در سطح استان بیش از اینکه اجرای قانون را داشته باشیم، سخت گیری داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه