اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان چناران خبر داد:

سرقت به عنف نوه ناخلف از مادربزرگ سالخورده‌اش

سرقت به عنف نوه ناخلف از مادربزرگ سالخورده‌اش
فرمانده انتظامی شهرستان چناران از شناسایی و دستگیری سارقین به عنف طلاجات زن سالخورده‌ای در چناران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای چناران، سرهنگ برات اویسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر یک مورد سرقت به عنف طلاجات پیر زنی که به‌تنهایی در منزلش زندگی می‌کرده، تیمی ویژه از پلیس آگاهی وارد عمل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

فرمانده انتظامی شهرستان چناران ادامه داد: با تحقیقات میدانی و گسترده و با سرنخ‌های به‌دست‌آمده، کارآگاهان پلیس آگاهی به نوه ناتنی پیرزن با توجه به سابقه سوء قبلی که داشته، مظنون می‌شوند.

,

اویسی افزود: با هماهنگی مقام قضایی متهم 32 ساله دستگیر و مدارکی دال بر سرقت یا مشارکت در سرقت طلاجات از بازرسی مخفیگاهش کشف شد.

,

وی بیان داشت: متهم به پلیس آگاهی منتقل و تحت بازجویی فنی و پلیسی قرار گرفت و در مواجهه با سایر مدارک و ادله، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به سرقت به عنف طلاجات مادربزرگش با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

,

اویسی تصریح کرد: در ادامه مأمورین عامل اصلی سرقت را در عملیاتی غافلگیرانه در مشهد دستگیر و وی نیز به ایراد جرح، بستن دست‌وپا و سرقت به عنف طلاجات زن سالخورده و فروش آن به دو طلافروشی در چناران و مشهد، اعتراف کرد.

,

این مقام انتظامی گفت: در این رابطه دو نفر مال‌خر طلاجات شناسایی و دستگیر و کلیه اموال مسروقه شامل انگشتر، النگو و دستبند طلا کشف و به مالباخته تحویل داده شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان چناران در پایان ضمن تذکر به کلیه طلافروشان مبنی بر عدم خرید هرگونه طلاجات مستعمل بدون کاغذ خرید، خاطرنشان کرد: سارقین به عنف و دو نفر مال‌خر دستگیرشده، با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه