اخبار داغ

رئیس پلیس راه البرز:

افزایش 12 درصدی سفر در محور چالوس نسبت به نوروز 96/ ترافیک در لاین شمالی آزادراه کرج - قزوین و تهران - کرج نیمه سنگین است

افزایش 12 درصدی سفر در محور چالوس نسبت به نوروز 96/ ترافیک در لاین شمالی آزادراه کرج - قزوین و تهران - کرج نیمه سنگین است
رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد یک دهم درصد نسبت به سال گذشته در راه های استان افزایش داشته و جاده چالوس نسبت به سال گذشته تقریبا 12 درصد افزایش سفر را شاهد هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک رئیس پلیس راه البرز درباره آخرین وضعیت راه های استان در روز جمعه 3 فروردین به خبرنگار تیتریک گفت: جاده چالوس از میدان امیرکبیر تا ماهان تردد به صورت پیوسته و زنجیر وار در حال انجام است و مقطعی از ماهان به سمت بالا ترافیک نیمه سنگین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک ,

سرهنگ رضا گودرزی افزود: در حوزه شهرستانک و گچسر تراکم و مجم بالای خودروها را تا سه راهی دیزین شاهد هستیم و سه راهی دیزین تا کندوان به صورت توقف و حرکت خودروها در حال تردد هستند.

,

وی اظهار داشت: لاین شمالی آزادراه تهران – کرج و کرج – قزوین از پل کلاک تا پل حصارک ترافیک نیمه سنگین و سایر راه های استان از ترافیک روان و جوی آرام برخوردارند.

,

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه در حال رایزنی برای اعمال محدودیت ترافیکی ظهر امروز هستیم تصریح کرد: بعد از 13 فروردین آمار تصادف امسال را نسبت به سال گذشته به صورت مقایسه ای اعلام خواهیم کرد.

,

رئیس پلیس راه البرز در خاتمه گفت: تردد یک دهم درصد نسبت به سال گذشته در راه های استان افزایش داشته و جاده چالوس نسبت به سال گذشته تقریبا 12 درصد افزایش سفر را شاهد هستیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه