اخبار داغ

هتل های زیبای یاسوج میزبان گردشگران نوروزی+تصاویر

هتل های زیبای یاسوج میزبان گردشگران نوروزی+تصاویر
شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دارای هتل های مختلفی است که در همه ایام به ویژه تعطیلات نوروز آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران و توریست های سال جدید است که در این هتل ها نیز انواع امکانات رفاهی نیز وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، اکنون ایام تعطیلات نوروزی است و هر خانواده ای استانی را برای سیر و سیاحت انتخاب می کنند فصل بهار است و استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پایتخت طبیعت ایران می تواند یک مقصد خوب برای گردشگران و مسافران نوروزی باشد چرا که هم آب و هوای دلچسب دارد و هم طبیعت ان یکی از بکر ترین و زیباترین طبیعت های ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یل بانو,

مسافران زیادی شب را در یاسوج اقامت می کنند و برخی دیگر نیز مناطق گرمسیری استان را برای اقامت شبانه انتخاب می کنند یاسوج با داشتن چندین پارک از جمله پارک مهرورزی، پارک ساحلی، پارک ولایت و پارک غدیر می تواند محل مناسبی برای اقامت شب هنگام مسافران باشد مسافرانی که دوست دارند شب را در چادر و بر روی چمن بخوابند و در فضای باز آسمان را نگاه کنند.

,

شرایط آب و هوایی که مناسب باشد پارک های شهر یاسوج شب هنگام مملو از مسافران و گردشگران نوروزی است که در این مکان ها چادر زده اند و در حال آماده کردن شام هستند، ماموران نیروی انتظامی استان نیز برای رفاه حال مسافران امنیت کامل این مکان ها را حفظ می کند که مسافری دچار مشکل نشود.

,
, ,

گاهی نیز هستند مسافران و گردشگرانی که دوست دارند شب را در هتل ها سر کنند به ویژه توریست های خارجی که شب را در هتل های چند ستاره سر می کنند بنابراین علاوه بر امادگی پارک ها برای مسافران و گردشگران هتل ها نیز باید آمادگی کامل پذیرایی از گردشگران نوروزی را داشته باشند  که این افراد نیز در آرامش و در فضایی ارام اقامت داشته باشند.

,

شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دارای هتل های مختلفی است که در همه ایام به ویژه تعطیلات نوروز آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران و توریست های سال جدید است که در این هتل ها نیز انواع امکانات رفاهی نیز وجود دارد.

,

هتل جهانگردی، هتل پارسیان و هتل ارم که در مرکز استان قرار دارند با ظرفیت های مختلف، میزبان مسافران و گردشگران نوروزی است که در ادامه گزارش وضعیتی از ظرفیت هتل ها و امکاناتی که دارند منتشر می شود.

,
, ,

رییس هتل پارسیان یاسوج در گفت گو با ایل بانو گفت: هتل پارسیان دارای 72 اتاق و سوئیت است که 107 تخت در این اتاق ها وجود دارد , 200 نفر ظرفیت دارد و هر ساله نیز مسافران زیادی وارد این هتل می شوند که رضایت کامل نیز تا کنون داشته اند.

,

حجت عاقلی نژاد بیان کرد: هتل پارسیان یاسوج در بلوار شهید هرمز پور و رو به روی پارک ساحلی  قرار دارد که دارای امکانات و تجیهزات کامل گردشگری از جمله رستوران و کافی شاپ است که مسافران نوروزی می توانند آرامش را در این هتل تجربه کنند و چشم اندازهای طیبعی شهر یاسوج را از این هتل ببینند.

,

هتل پارسیان یاسوج به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع بالا، به پارک ها و زیبایی های شهر یاسوج اشراف کامل دارد و می تواند در این هتل یاسوج را در یک نگاه دید.

,
, ,

 رییس هتل جهانگردی یاسوج نیز در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: هتل جهانگردی یاسوج 28 اتاق و سوئیت با ظرفیت 89 نفر دارد و آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی هستیم .

,

مجتبی جعفری بیان کرد: اتاق های ما دو تخته و سه تخته هستند که در مجموع 74 تخت وجود دارد همچنین برای آرامش و رفاه گردشگران و مسافران نوروزی نیز رستوران و چایخانه سنتی در مجتمع جهانگردی وجود دارد که زیبایی های این هتل را بیشتر کرده است.

,

هتل جهانگردی در یاسوج، خیابان پاسداران، جنب بهزیستی استان و بر روی تپه جهانگردی یاسوج قرار دارد.

,

مرادی رییس هتل ارم یاسوج نیز در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: هتل ارم یاسوج که در مرکز شهر یاسوج قرار دارد دارای 30  اتاق و سوئیت است که در این تعداد اتاق 60 نفر ظرفیت دارد و آمادگی لازم برای پذیرش مهمانان و مسافران نوروزی را دارد.

,

هتل ارم یاسوج درمیدان 7تیر- نبش میدان جانباز  قرار دارد.

,

گزارش: زهرا داوودی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه