اخبار داغ

آنچه امامان جمعه استان اردبیل گفتند؛

نسخه تمام مشکلات اقتصادی کشور در پیام نوروزی رهبر انقلاب نهفته است/ تولید داخلی با حمایت از کالای ایرانی تقویت می‌شود

نسخه تمام مشکلات اقتصادی کشور در پیام نوروزی رهبر انقلاب نهفته است/ تولید داخلی با حمایت از کالای ایرانی تقویت می‌شود
تاکید بر حمایت از کالای داخلی، وظیفه نمایندگان مجلس در تصویب قوانینی منطبق با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه مسایل اقتصادی از جمله موارد مهمی بود که امامان جمعه استان اردبیل این هفته در تریبون نماز جمعه مطرح کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از  سبلان‌ما، تاکید بر حمایت از کالای داخلی، وظیفه نمایندگان مجلس در تصویب قوانینی منطبق با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه مسایل اقتصادی از جمله موارد مهمی بود که امامان جمعه استان اردبیل این هفته در تریبون نماز جمعه مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما، ,

 

,

نمایندگان قوانین مدون و مشخص در حوزه مسایل اقتصادی تصویب کنند

, نمایندگان قوانین مدون و مشخص در حوزه مسایل اقتصادی تصویب کنند,

حجت‌الاسلام صادق بهزاد امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل گفت:  نسخه تمامی دردها و مشکلات اقتصادی کشور در پیام نوروزی رهبر انقلاب نهفته است.

,

وی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری چراغ راهی برای مسؤولان دولتی و به ویژه مسئولان اقتصادی کشور است تا با عمل  به آن معضلات اقتصادی کشور از جمله بیکاری را حل کنند و به تنگناهای معیشتی مردم توجه داشته باشند.

, مسؤولان, مسئولان,

امام جمعه موقت اردبیل خاطر نشان کرد: وظیفه نمایندگان مجلس در این زمینه بسیار خطیر و قابل توجه است زیرا آنها می‌توانند به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای مانند استیضاح‌های بی‌حاصل، قوانین مدون و مشخصی را طبق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه مسایل اقتصادی تصویب کنند.

,

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی و شخصیت بزرگوار امام هادی‌(ع) افزود:ایشان یکی از امامانی بود که ظلم و ستم فراوانی از جانب حاکمان زمان خود در حق این امام بزرگوار تحمیل شد اما امام هادی(ع) با توجه به رسالت تاریخی خود بیشترین ضریب تاثیر را داشت و توانست رسالت الهی خود را به سرانجام برساند.

,

امام جمعه مشگین:تولید داخلی با حمایت از کالای ایرانی تقویت می‌شود/ برخی از مسئولان با دشمن همراه شدند

, امام جمعه مشگین:تولید داخلی با حمایت از کالای ایرانی تقویت می‌شود/ برخی از مسئولان با دشمن همراه شدند,

به نقل از سفیرمشکین، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های اولین نماز جمعه ضمن تبریک سال جدید گفت: عید نوروز ترویج دهنده سبک زندگی اسلامی است چرا که مردم در این ایام به تهارت و آراستگی خود بیش از گذشته اهمیت می‌دهند؛ همچنین در این ایام مردم با عیدی دادن دیگران را دل شاد می‌کنند و این در سبک زندگی اسلامی نیز مورد تاکید است.

, سفیرمشکین، ,

وی افزود: سال 97 با سرمایه‌های فراوانی برای شروع سال جدید آغاز شد به طوری که این کشور از نیروی انسانی بی بدیلی برای خدمت در جایگاه‌های مختلف آماده است و فرصت جغرافیایی برای استفاده از ذخائر زیر زمینی محیاست؛ همچنین وجود نیروهای نظامی و انتظامی برای آبادانی و توسعه کشور وجود دارد و از ظرفیت دانشگاه‌ها، حوزه های علمیه و ... و در کنار آن ملت ایران اسلامی برخورددار است که در زمان‌های مختلف سرافرازانه از امتحان عبور کرده‌اند.

,

باوقار تاکید کرد: سرمایه بزرگ دیگر این کشور نعمت ولایت فقیه است که با استواری و نگاه عمیقی که بر تمام مسائل دارد کشور را به نحو احسن مدیریت می‌کند و باید از این نعمات در جهت سربلندی ایران استفاده کرد.

,

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به شعار سال جدید گفت: دشمن جبهه اقتصادی را برای ضربه به ایران اسلامی نشانه رفته است و مقام معظم رهبری در طول سال‌های متعدد بر این امر تاکید کرده است.

,

وی افزود: حمایت از کالاهای داخلی تنها برای دولت نیست بلکه عموم مردم نیز باید از کالاهای ایرانی استفاده کرده و ساخت کالای ایرانی در کشور تقویت شود.

,

باوقار  در پایان گفت: برخی از مسئولان خسته و فرسوده با شعار "ما نمی توانیم" وارد میدان شدند و با دشمن همراه شده و کشور را دچار چالش می‌کنند.

,

امام جمعه گرمی: حمایت از تولید داخلی با حمایت تولید کننده و مصرف کنند قابل اجرا است/ باید از گذشته عبرت بگیریم

, امام جمعه گرمی: , حمایت از تولید داخلی با حمایت تولید کننده و مصرف کنند قابل اجرا است/ باید از گذشته عبرت بگیریم,

سیفار، حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه  شهرستان گرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت عموم به تقوای الهی، گفت: فلسفه افرینش انسان امتحان است.

, سیفار، , سیفار، , سیفار, سیفار,

وی با بیان اینکه انسان بی تقوا با وجود داشتن ثروت فراوان فقیر ترین انسان به شمار می رود، اظهار کرد: چهار چیز یعنی عدم اظهار نیاز ، کتمان صدقه، درد و کتمان مصیبت از گنج های بهشتی است.

,

امام جمعه گرمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت و سربلندی امت اسلامی و شعیان در راستای اهداف انسانی، اظهار کرد: یکسال گذشت و باید از سال گذشته درس بگیریم و نقاط ضعف را تقویت و نقاط قوت را حفظ کنیم.

,

وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبربنام سال "حمایت از کالای ایرانی" ، با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی با حمایت تولید کننده و مصرف کنند قابل اجرا است، اظهار کرد: مصرف کالاهای داخلی دوبخش دولتی و مردمی دلرد بطوریکه دولت جلوی واردات بی رویه را بگیرد و مردم هم به مصرف کالای داخلی رغبت نشان دهد.

,

حجت الاسلام و المسلمین صفری یکی از موانع رفع مشکل بیکاری را توجه به تولید داخلی عنوان کرد و گفت: دیدگاه فقیرانه به شهرستان گرمی کاملا غلط است و این شهرستان همیشه روند رو به رشد داشته و دارد اما پیشرفت تا ان حدی نبود که انتظار می رفت وعلت کندی پیشرفت در برخی دوره ها که در گذشته دور و نزدیک اتفاق افتاده سیاست بازی های بوده که عقب ماندگی این شهرستان را سبب شده است ولی شهرستان گرمی روبه پیشرفت بوده و اخیرا با تلاش و پشتکار مسئولین شهرستان جهش بیشتری در توسعه داشته است.

,

وی از شهردار و اعضای شورای شهربخاطر زیبا سازی و چراغانی و توجه به مبلمان شهردر آستانه بهارو فصل ورود مسافران نوروزی  و همچنین  از برخی ازاقدامات عمرانی صورت گرفته در نقاط مختلف تقدیرکرد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه