اخبار داغ

خطبه های ائمه جمعه کرمان:

شرط خنثی کردن توطئه ها در جنگ اقتصادی حمایت همه جانبه مردم از کالای داخلی است

شرط خنثی کردن توطئه ها در جنگ اقتصادی حمایت همه جانبه مردم از کالای داخلی است
امامان جمعه استان کرمان در اولین نماز جمعه سال ۱۳۹۷ بر حمایت از تولید ملی و مصرف کالای ایرانی تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ ائمه جمعه این هفته استان کرمان در خطبه های نمازجمعه به مسایل شرعی، سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  , راه آرمان؛,

 

,

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با بیان اینکه این انقلاب انقلابی الهی است،اظهار داشت: بعضی ها درک نکردند که این انقلاب خواست و عنایت خداوند است، این انقلاب از آن امام عصر است، این انقلاب را دست کم نگیرید این انقلاب عظمت دارد و شکوهمند ،قابل دقت و توجه است.
امام جمعه موقت ریگان با بیان اینکه هیچ واجبی مهم تر از حفظ این نظام و جمهوری اسلامی نیست،تصریح کرد:امروز معرفت نسبت به ولی فقیه خیلی مهم است اگر کسى نسبت به ولی فقیه معرفت پیدا نکند نمی تواند نسبت به امام زمان (عج)معرفت پیدا کند،اگر کسى پشت سر ولی فقیه قرار نگیرد پشت سر امام زمان هم قرار نخواهد گرفت.
وی افزود:ما فکر می‌کنیم که در اخر الزمان به راحتی پشت سر امام زمان قرار می گیریم. معلوم نیست وضعیت بعضی ها که الان فریاد اللهم عجل لولیک الفرج سر می دهندچگونه باشد.
غضنفرآبادی با بیان اینکه کسی که نایب امام زمان را نشناسد مشکل است که امام زمان را بشناسد،ادامه داد: باید معرفت و عشق پیدا کنیم نسبت به نایب امام زمان. کمک کنید به این انقلاب و از این انقلاب و نظام حمایت کنید. خوشا به حال کسانی که جانشان را برای این نظام و انقلاب گذاشتند و می گذارند.
رئیس دادگاه انقلاب تهران عنوان داشت:اگر شعار هایی که در اول هر سال که مقام معظم رهبری تعیین کردند مسئولین و مردم به آن عمل می کردند ما امروز این مشکلات را نداشتیم.عمل نکردن به شعارهای سال، دست کم گرفتن دشمن، فریب دشمن، متوجه جنگ نرم نشدن اینها باعث شد که ما عقب بمانیم.
وی گفت:ما بارها و بارها از آمریکایی ها گزند خورده ایم این بحث مذاکرات هم برای ملت ایران روشن شد که امریکا کسى نیست که ملت ایران به آن اعتماد کند.آمریکا دنبال چپاول و غارت است.
امام جمعه موقت ریگان افزود:آمریکایی ها لذت می برند از اینکه در افغانستان هر روز بمب منفجر می شود و هر روز کودکان و مردم بی گناه جان خود را از دست می دهند.مسلمانان باید باور کنند آمریکا قابل اعتماد نیست.
غضنفرآبادی با بیان اینکه جوانان ما سرمایه ی امید کشور هستند،بیان داشت:در همه زمینه‌ها جوانان ما نقش آفرینی کردند،اگر مدیریت ها را به جوانان ما بسپارند حتماً جوانان موفق تر خواهند بود.شعار جوان پروری را میدهیم اما عمل نمی کنیم. این جوانان ما یک جنگ بزرگ را اداره کردند،خودشان تو دهن آمریکا زدند.
رئیس دادگاه انقلاب تهران با اشاره به اینکه فضای مجازی جوانان ما را هدف قرار داده است ،گفت:از دولتمردان می خواهیم قبل از اینکه جوانان ما از دست بروند فکری کنند.سهل انگاری و کوتاهی نسبت به فضای مجازی خیانت به امام زمان ،خون شهدا، انقلاب و جوانان است.
وی عنوان داشت:کی می خواهند بعضی از مسئولین ما سر عقل بیایند و این خطر را احساس کنند،جنگ نرم در فضای مجازی است.
غضنفرآبادی تصریح کرد:دشمن با زرنگی در فضای مجازی کار می کند و در این کانالها و گروه ها هستند افرادی که حرف دشمن و ضد انقلاب را تبلیغ می کنند،جوانان جنگ نرم را جدی بگیرید.
وی افزود:رهبر معظم انقلاب سالها پیش گفتند شبیخون فرهنگی اما کسی توجه نکرد و گوش نداد.خیلی سالها گفتند تهاجم فرهنگی اما برخی از مسولین توجه نکردند،این سیاست زدگی دارد جوان ما را نابود می کند.لعنت به این سیاست زدگی بنشینید و به مردم خدمت کنید.
رئیس دادگاه انقلاب تهران عنوان کرد: این مردم جانشان را فدای این انقلاب کردند و می کنند مسئولین ما هم باید جانشان را فدای این مردم و راه شهدا و انقلاب کنند.کمترین چیزی است که مردم از مسئولین می خواهند اینکه تلاش کنند و تنبلی نکنند.
غضنفرآبادی با بیان اینکه سونامی فرهنگی امروزه گریبانگیر جوانان ما شده است،گفت:مسئولین کانال های منحرف و فضای مجازی را دریابید،فضای مجازی یک جایگاهی است که به اسلام، قرآن و خون شهدا آسیب می زند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

, ,

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های اولین نماز جمعه سال ۱۳۹۷ شهر کرمان با بیان اینکه سال ۹۶ را با پیروزی پشت سر گذشتیم افزود: یکی از پیروزهای سال قبل این بود که سیاست های استکبار جهانی و آمریکا در منطقه به شکست کشانده و همه توطئه های دشمن خنثی شد و دیگر خبری از داعش که خود را تجهیز کرد و آموزش داد، نیست.
وی با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: اگر بخواهیم تولید ملی شتاب پیدا کند دولت و مردم باید در مصرف کالای ایرانی عزم جدی داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مشهد بیان نمود: هیچ مشکلی نیست که کلیدش در دست ما نباشد، لذا باید به درون توجه کرد و نگاهمان را از بیرون برداریم.

,
,
,

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم مشکل اشتغال برطرف شود باید از کالای ایرانی استفاده کنیم، افزود: مردم برای اینکه تولید ملی شتاب پیدا کند باید همانند سایر صحنه ها که به کمک نظام آمدند، در این عرصه نیز نظام و دولت را یاری کنند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تاکید کرد: تولیدکنندکان نیز باید در تولید کالاها خلاقیت، کیفیت و نوآوری را در دستور کار خود قرار دهند تا کالای تولیدی آنها قابل رقابت در بازار داخلی و خارجی باشد.
امام جمعه کرمان گفت: آمریکایی ها هر جا حضور پیدا کردند غیر از خواری چیزی برای آن منطقه به همراه نداشته اند لذا حضور آمریکایی ها در کشورهای منطقه مانند افغانستان و عراق مردم را فلاکت کشاند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تاکید براینکه حضور ایران در کشورهای همسایه به خواست دولت ها و ملت ها بوده است، اظهار داشت: در مقابل حضور آمریکا در کشورها، حضور جمهوری اسلامی است لذا حضور ایران اسلامی در هر میدانی در منطقه برای مردم عزت به بار آورد و استقلال مردم را تامین کرد و آزادی به معنی حقیقی در بر داشت.
وی با طرح این سوال که اگر حضور ایران در سوریه و منطقه نبود بر سر مسلمانان چه می آوردند، تصریح نمود: مردم منطقه می دانند این ۲ حضور با یکدیگر فرق می کند و حضور ما همراه با منطق و وظیفه شناسی همراه بوده اما حضور آمریکایی ها برای غارت سرمایه های کشورها و تامین منافع خود بوده است.
حجت الاسلام علیدادی با اشاره به کشتار مردم مسلمان یمن ، گفت: حدود هزار روز از تجاوز سعودی ها به یمن مظلوم گذشت و وارد چهارمین سال تجاوز به یمن شده ایم و هزاران هزار کودک، زن و مردم یمن به خاک و خون کشیده و آواره شدند.
خطیب جمعه کرمان اعلام کرد: سئوال اساسی اینجاست که سعودی ها با چه قصد و هدفی به یمن حمله و تجاوز کردند و سئوال مهمتر این است چرا مجامع بین المللی سکوت کرده اند؟
امام جمعه کرمان در تفسیر دعای سال نو گفت: باید عزممان را جزم کنیم تا احسن الحال برای ما رقم بخورد لذا باید از درون تغییر کنیم و این تحول، زمانی اتفاق خواهد افتاد که قلبمان را از درون به صورت جدی متحول کنیم.
وی گفت: برای ایجاد تحول در خود اولین نکته این است بدانیم برای چه آمده ایم، چه باید بکنیم و چگونه باید از دنیا برویم؟
وی افزود: زمانی حال بهتر اتفاق خواهد افتاد که نگاه ما تغییر کند و بهتر شود لذا زمانی نگاه ما بهتر می شود که در راه رضای خداوند حرکت کنیم.
وی تصریح کرد: باید برای اینکه این دوری از هوا و هوس و نجات از گرفتاری های نفسانی برایمان اتفاق بیفتد از خدا کمک بگیریم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

, ,

حجت الاسلام رضا احمدی نیک امام جمعه بخش آسمینون در خطبه های نمازجمعه ضمن تبریک سال نوگفت : شرط خنثی کردن توطئه های استکبار در جنگ اقتصادی حمایت همه جانبه مردم و مسئولان از کالای داخلی است.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال نو به حمایت از تولید داخلی و بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) تصریح نمود: مخاطب شعار امسال در جهت حمایت از تولید ملی و مصرف کالای داخلی مردم و مسئولین هستند .لذا برای رونق تولید و اقتصاد ملی و حمایت از کالای داخلی ، همگی باید تعصب و غیرت داشته باشیم.
احمدی نیک  با تبین فرمایشات رهبری خاطر نشان کرد :همه مسئولان حمایت کنند و موانع را برطرف کنند و زمینه و بستر را برای حمایت از تولید داخلی فراهم نمایند و مردم هم به طور جدی حمایت کنند .
خطیب جمعه آسمینون اظهار داشت: البته که تلاش های خوبی برای تولید و اشتغال در سطح کلی جامعه و کشور در سال گذشته انجام گرفته اما کارهای بر زمین مانده بسیاری هنوز وجود دارد .
وی با اشاره به ۸فروردین دهم رجب المرجب تاکید کرد: ماه رجب ماه پرخیر و برکتی است و دهم رجب سالروز میلاد امام جواد (ع) است که ما درس های فراوانی از آن بزرگوار می توانیم بگیریم که سجایای اخلاقی و سیره زندگی ، الگوی تمام عیار برای جوانان در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن و … نمونه هایی از این درس هاست.
خطیب جمعه آسمینون در پایان مصیبت ناگهانی که منجر به از دادست دادن فرزند برومند و همسر مکرمه جناب آقای ارجمند شد را تسلیت گفته وبرای مهندس مرشدی شهردار عزیز شهر نودژ آرزوی سلامتی نمودند .

,
,
,
,
,
,

 

,

, ,
حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه گفت: سرمایه های ارزشمند کشور مانند نیروی جوان با انگیزه و متخصص ، بهره مندی کشور از ذخایر معدنی متنوع ، مرزهای آبی، جنگلها و مراتع و دیگر منابع عظیم خدادادی ، بهره مندی از ارتش و سپاه نیرومند ، دانشگاه و اساتید متخصص در رشته‌های مختلف صنعتی ،کشاورزی، پزشکی و غیره، سرمایه عظیم ملت بزرگ ایران و از همه مهمتر نعمت رهبری بیدار، بصیر و حکیم حضرت امام خامنه ای با تدابیر حکیمانه و مدیریت هوشمندانه، بهترین فرصت‌ها و ظرفیت‌ها را برای ایران محیا کرده است که افق های روشنی را برای ملت ایران بشارت می‌دهد.
,
وی با اشاره به نامگذاری امسال تاکید کرد: حمایت از تولید کالای ایرانی باعث رونق اقتصادی و کارخانجات ، کارگاه ها ، صنایع کوچک و بزرگ و ایجاد اشتغال فراوان برای آحاد مردم ایران خواهد شد.
,
حجت الاسلام منتظری بیان داشت: نظام اسلامی درچهل سال گذشته در سه دوره تاسیس، تثبیت و استحکام، تجربه های مهمی مانند جنگ تحمیلی ، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و انواع تهدیدها و تحریم‌ها را پشت سر گذاشته و الان دوران استحکام و پختگی نظام اسلامی است که نسل جدید کشور مصمم است این حرکت را همچنان با عزت و اقتدار ادامه دهد.
,
خطیب جمعه انار با تشکر از دست اندرکاران از ستاد تسهیلات نوروزی و مردم‌مهمان نواز انار ابراز داشت:  کمربندی بزرگترین خسارت های اقتصادی و فرهنگی را به شهر تاریخی انار وارد کرده است که راه حل آن اختصاص کمربندی به خودروهای سنگین و هدایت وسایل نقلیه شخصی به داخل شهر است.که انشاالله نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار اقدام لازم را اتخاذ نمایند .
,
 
,
 
,
, ,
حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت با بیان اینکه با طرز فکر ما نمی توانیم  از تکیه به ظرفیت داخلی غافل می مانیم، اظهار داشت: طرز تفکر ما نمی توانیم بسیار بد است زیرا این نوع تفکر یعنی بها ندادن به جوانان و در نتیجه حمایت نکردن از محصولات تولید داخل است.
وی مهمترین چالش امروز جامعه را طرز تفکر ما نمی توانیم برشمرد و اظهار کرد: این طرز فکر، اعتماد به نفس را از جوانان می گیرد و سبب تکیه به خارج از کشور می شود از این رو باید این طرز تفکر تغییر پیدا کند.
امام جمعه جیرفت با تاکید بر اینکه باید در زمینه خرید کالای داخلی تعصب داشته باشیم و به دنبال یافتن و خرید کالای داخلی باشیم، بیان کرد: بی اعتمادی به محصولات تولید داخل یکی از آسیب های مهم جامعه است از این رو خانواده ها با خرید کالای داخلی این رویه را تغییر دهند.
حجت الاسلام سعادت فر گفت: جوانان ایرانی با فرماندهی در دوران جنگ و پیشرفت های صنعت هسته ای نشان دادند که ما می توانیم ولی برخی مواقع جوانان مورد بی مهری قرار می گیرند که این مورد درست نیست.
وی با بیان اینکه جامعه به افراد و جوانان پر تلاش نیاز دارد و اگر تلاش نکنیم چیزی را بدست نمی آوریم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، دشمنان با حرکت علمی هسته ای جوانان ما مقابله کردند تا جوانان کارهای بزرگی انجام ندهند از این رو این نشان از ظرفیت بالای جوانان مومن ایرانی است.
,
,
,
,
,
 
,
 
 
 

حجت الاسلام و المسلمین احمداکبری امام جمعه موقت رودبار جنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به رعایت تقوای  و تبریک  سال نو،اظهار کرد: عیدنوروز و سال جدید را فرصتی مناسب برای غفلت زدایی است.

وی تغییر و تحولات در سال جدید را فرصتی مناسب برای تحول و تغییر در روح و جسم و اخلاق دانست و تاکید کرد: احسن الحالی که در دعای آغاز سال می خوانیم یعنی این که همه ما برای خدا و برای بندگان خدا خدمت گذار واقعی باشیم.

امام جمعه موقت رودبارجنوب عیدباستانی نوروز را موردتایید دین و اهل بیت(ع)دانست و افزود:  اهل بیت(ع) تاکیدمی کردند که در اعیاد به دید و بازدید بروید هدیه بدهید عطر بزنید و خود را خوش بو کنید چرا که هدیه دادن در اعیاد موجب نزدیک شدن قلب ها به هم می شود.

حجت الاسلام و المسلمین احمداکبری در ادامه  به سخنرانی رهبری عظیم الشان انقلاب در حرم امام رضا(ع)در روز اول فروردین  سال 97 اشاره کرد و بیان داشت:  سخنان رهبر معظم انقلاب نقشه راه همه مردم و مسئولین دولتی در طول سال  است که باید به آن جامعه عمل پوشاندشود.

امام جمعه موقت رودبارجنوب با اشاره به پیشرفت های چشم گیر کشور در بعد از انقلاب  عدم پیشرفت  و عقب ماندگی در کشور را از دیدگاه رهبری انقلاب را تنبلی و کم کاری مسئولین دانست و افزود: در شهرستان رودبارجنوب نیز خدمات شایانی بعد از انقلاب صورت گرفته از جمله توسعه راه های روستایی ، توزیع شبکه برق ،بهداشت و درمان توسعه مدارس و دانشگاه  پیام نور و حوزه علمیه ، که از همه مسئولینی که برای این پیشرفت ها تلاش کردند تشکر می کنیم .

حجت الاسلام اکبری ضمن بر شمردن بعضی کاستی ها و عقب ماندگی های شهرستان رودبارجنوب تصریح کرد: دلیل اصلی عقب ماندگی های شهرستان رودبارجنوب بی عرضگی مسئولین است و مسئولین دولتی که عرضه حل مشکلات مردم را ندارند از مسئولیت خود کنار بکشند.

خطیب جمعه رودبارجنوب ضمن برشمردن پیشرفت های کشور در زمینه هسته ای،نانوفناوری،پزشکی، ابرازداشت: ما  مشکلات خیلی بزرگ را در کشور حل وفصل کردیم ولی چرا با وجود 40 سال بعدانقلاب هنوز مشکلات عدیده ای در جنوب استان وجود دارد.

اکبری ادامه داد: 90درصد مردم رودبارجنوب کشاورز هستند سالی نبوده که کشاورزان ما ضرر نکرده باشند  و هر سال کشاورزان ما باید در فروش محصولات کشاورزی خود ضرر کنند، چرا مسئولان خرید محصولات کشاورزی را تضمین نمیکنند.

امام جمعه موقت رودبارجنوب هزینه های زیاد کشاورزی و کاشت محصولات را سرسام و آور خواند و افزود:  با وجود وام های با سود کلان و گرانی لوازم کشاورزی از جمله کود و بذر قیمت محصولات کشاورزان را در بد ترین حالت توصیف کردند.

اکبری ضمن انتقادشدید از اداره برق رودبار عنوان کرد: چرا در این شرایطی که محصولات کشاورزی نیاز شدیدی به آب دارد دولت و اداره برق رودبار،برق موتور های مردم کشاورز را قطع می کند چرا کسی به فکر مردم نیست؟

امام جمعه موقت رودبارجنوب با اشاره به مسئله بحران سوخت موتورهای کشاورزی در شهرستان بیان کرد:چرا تدبیری برای مسئله سوخت موتورهای گازویلی اندیشه نمی شود؟ عده ای از مسئولین اصلا  به فکر مردم نیستند.

وی ضمن ابراز امیدواری از جوان بودن مسئولین شهرستان رودبارجنوب گفت: بعضی از مسئولین دو دستی به پست و مسئولیت خود چسبیده اند و کاری برای  مردم نمی کنند.

حجت الاسلام اکبری خواستار شد: مردم از طریق قانون و با انتخاب نمایندگانی پیگیر حل مشکلات خود باشند  و این مشکلات را به گوش مسئولین برسانند.

خطیب جمعه رودبارجنوب با توجه به نزدیک بودن برداشت محصولات گوجه و هندوانه اظهار داشت: الان روزی است که مسئولین باید در بین مردم باشند  و با  مشکلات مردم از نزدیک آشنا شوند و استاندار و نماینده 5 شهرستان جنوبی  باید در این فصل به این شهرستان سفر کنند تا دیگر شاهد مشکلات کاهش قیمت محصولات کشاورزان نباشیم.

,
 
,
 
,
, ,
 
,

حجت الاسلام و المسلمین احمداکبری امام جمعه موقت رودبار جنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به رعایت تقوای  و تبریک  سال نو،اظهار کرد: عیدنوروز و سال جدید را فرصتی مناسب برای غفلت زدایی است.

وی تغییر و تحولات در سال جدید را فرصتی مناسب برای تحول و تغییر در روح و جسم و اخلاق دانست و تاکید کرد: احسن الحالی که در دعای آغاز سال می خوانیم یعنی این که همه ما برای خدا و برای بندگان خدا خدمت گذار واقعی باشیم.

امام جمعه موقت رودبارجنوب عیدباستانی نوروز را موردتایید دین و اهل بیت(ع)دانست و افزود:  اهل بیت(ع) تاکیدمی کردند که در اعیاد به دید و بازدید بروید هدیه بدهید عطر بزنید و خود را خوش بو کنید چرا که هدیه دادن در اعیاد موجب نزدیک شدن قلب ها به هم می شود.

حجت الاسلام و المسلمین احمداکبری در ادامه  به سخنرانی رهبری عظیم الشان انقلاب در حرم امام رضا(ع)در روز اول فروردین  سال 97 اشاره کرد و بیان داشت:  سخنان رهبر معظم انقلاب نقشه راه همه مردم و مسئولین دولتی در طول سال  است که باید به آن جامعه عمل پوشاندشود.

امام جمعه موقت رودبارجنوب با اشاره به پیشرفت های چشم گیر کشور در بعد از انقلاب  عدم پیشرفت  و عقب ماندگی در کشور را از دیدگاه رهبری انقلاب را تنبلی و کم کاری مسئولین دانست و افزود: در شهرستان رودبارجنوب نیز خدمات شایانی بعد از انقلاب صورت گرفته از جمله توسعه راه های روستایی ، توزیع شبکه برق ،بهداشت و درمان توسعه مدارس و دانشگاه  پیام نور و حوزه علمیه ، که از همه مسئولینی که برای این پیشرفت ها تلاش کردند تشکر می کنیم .

حجت الاسلام اکبری ضمن بر شمردن بعضی کاستی ها و عقب ماندگی های شهرستان رودبارجنوب تصریح کرد: دلیل اصلی عقب ماندگی های شهرستان رودبارجنوب بی عرضگی مسئولین است و مسئولین دولتی که عرضه حل مشکلات مردم را ندارند از مسئولیت خود کنار بکشند.

خطیب جمعه رودبارجنوب ضمن برشمردن پیشرفت های کشور در زمینه هسته ای،نانوفناوری،پزشکی، ابرازداشت: ما  مشکلات خیلی بزرگ را در کشور حل وفصل کردیم ولی چرا با وجود 40 سال بعدانقلاب هنوز مشکلات عدیده ای در جنوب استان وجود دارد.

اکبری ادامه داد: 90درصد مردم رودبارجنوب کشاورز هستند سالی نبوده که کشاورزان ما ضرر نکرده باشند  و هر سال کشاورزان ما باید در فروش محصولات کشاورزی خود ضرر کنند، چرا مسئولان خرید محصولات کشاورزی را تضمین نمیکنند.

امام جمعه موقت رودبارجنوب هزینه های زیاد کشاورزی و کاشت محصولات را سرسام و آور خواند و افزود:  با وجود وام های با سود کلان و گرانی لوازم کشاورزی از جمله کود و بذر قیمت محصولات کشاورزان را در بد ترین حالت توصیف کردند.

اکبری ضمن انتقادشدید از اداره برق رودبار عنوان کرد: چرا در این شرایطی که محصولات کشاورزی نیاز شدیدی به آب دارد دولت و اداره برق رودبار،برق موتور های مردم کشاورز را قطع می کند چرا کسی به فکر مردم نیست؟

امام جمعه موقت رودبارجنوب با اشاره به مسئله بحران سوخت موتورهای کشاورزی در شهرستان بیان کرد:چرا تدبیری برای مسئله سوخت موتورهای گازویلی اندیشه نمی شود؟ عده ای از مسئولین اصلا  به فکر مردم نیستند.

وی ضمن ابراز امیدواری از جوان بودن مسئولین شهرستان رودبارجنوب گفت: بعضی از مسئولین دو دستی به پست و مسئولیت خود چسبیده اند و کاری برای  مردم نمی کنند.

حجت الاسلام اکبری خواستار شد: مردم از طریق قانون و با انتخاب نمایندگانی پیگیر حل مشکلات خود باشند  و این مشکلات را به گوش مسئولین برسانند.

خطیب جمعه رودبارجنوب با توجه به نزدیک بودن برداشت محصولات گوجه و هندوانه اظهار داشت: الان روزی است که مسئولین باید در بین مردم باشند  و با  مشکلات مردم از نزدیک آشنا شوند و استاندار و نماینده 5 شهرستان جنوبی  باید در این فصل به این شهرستان سفر کنند تا دیگر شاهد مشکلات کاهش قیمت محصولات کشاورزان نباشیم.

,

حجت الاسلام و المسلمین احمداکبری امام جمعه موقت رودبار جنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به رعایت تقوای  و تبریک  سال نو،اظهار کرد: عیدنوروز و سال جدید را فرصتی مناسب برای غفلت زدایی است.

,

وی تغییر و تحولات در سال جدید را فرصتی مناسب برای تحول و تغییر در روح و جسم و اخلاق دانست و تاکید کرد: احسن الحالی که در دعای آغاز سال می خوانیم یعنی این که همه ما برای خدا و برای بندگان خدا خدمت گذار واقعی باشیم.

,

امام جمعه موقت رودبارجنوب عیدباستانی نوروز را موردتایید دین و اهل بیت(ع)دانست و افزود:  اهل بیت(ع) تاکیدمی کردند که در اعیاد به دید و بازدید بروید هدیه بدهید عطر بزنید و خود را خوش بو کنید چرا که هدیه دادن در اعیاد موجب نزدیک شدن قلب ها به هم می شود.

,

حجت الاسلام و المسلمین احمداکبری در ادامه  به سخنرانی رهبری عظیم الشان انقلاب در حرم امام رضا(ع)در روز اول فروردین  سال 97 اشاره کرد و بیان داشت:  سخنان رهبر معظم انقلاب نقشه راه همه مردم و مسئولین دولتی در طول سال  است که باید به آن جامعه عمل پوشاندشود.

,

امام جمعه موقت رودبارجنوب با اشاره به پیشرفت های چشم گیر کشور در بعد از انقلاب  عدم پیشرفت  و عقب ماندگی در کشور را از دیدگاه رهبری انقلاب را تنبلی و کم کاری مسئولین دانست و افزود: در شهرستان رودبارجنوب نیز خدمات شایانی بعد از انقلاب صورت گرفته از جمله توسعه راه های روستایی ، توزیع شبکه برق ،بهداشت و درمان توسعه مدارس و دانشگاه  پیام نور و حوزه علمیه ، که از همه مسئولینی که برای این پیشرفت ها تلاش کردند تشکر می کنیم .

,

حجت الاسلام اکبری ضمن بر شمردن بعضی کاستی ها و عقب ماندگی های شهرستان رودبارجنوب تصریح کرد: دلیل اصلی عقب ماندگی های شهرستان رودبارجنوب بی عرضگی مسئولین است و مسئولین دولتی که عرضه حل مشکلات مردم را ندارند از مسئولیت خود کنار بکشند.

,

خطیب جمعه رودبارجنوب ضمن برشمردن پیشرفت های کشور در زمینه هسته ای،نانوفناوری،پزشکی، ابرازداشت: ما  مشکلات خیلی بزرگ را در کشور حل وفصل کردیم ولی چرا با وجود 40 سال بعدانقلاب هنوز مشکلات عدیده ای در جنوب استان وجود دارد.

,

اکبری ادامه داد: 90درصد مردم رودبارجنوب کشاورز هستند سالی نبوده که کشاورزان ما ضرر نکرده باشند  و هر سال کشاورزان ما باید در فروش محصولات کشاورزی خود ضرر کنند، چرا مسئولان خرید محصولات کشاورزی را تضمین نمیکنند.

,

امام جمعه موقت رودبارجنوب هزینه های زیاد کشاورزی و کاشت محصولات را سرسام و آور خواند و افزود:  با وجود وام های با سود کلان و گرانی لوازم کشاورزی از جمله کود و بذر قیمت محصولات کشاورزان را در بد ترین حالت توصیف کردند.

,

اکبری ضمن انتقادشدید از اداره برق رودبار عنوان کرد: چرا در این شرایطی که محصولات کشاورزی نیاز شدیدی به آب دارد دولت و اداره برق رودبار،برق موتور های مردم کشاورز را قطع می کند چرا کسی به فکر مردم نیست؟

,

امام جمعه موقت رودبارجنوب با اشاره به مسئله بحران سوخت موتورهای کشاورزی در شهرستان بیان کرد:چرا تدبیری برای مسئله سوخت موتورهای گازویلی اندیشه نمی شود؟ عده ای از مسئولین اصلا  به فکر مردم نیستند.

,

وی ضمن ابراز امیدواری از جوان بودن مسئولین شهرستان رودبارجنوب گفت: بعضی از مسئولین دو دستی به پست و مسئولیت خود چسبیده اند و کاری برای  مردم نمی کنند.

,

حجت الاسلام اکبری خواستار شد: مردم از طریق قانون و با انتخاب نمایندگانی پیگیر حل مشکلات خود باشند  و این مشکلات را به گوش مسئولین برسانند.

,

خطیب جمعه رودبارجنوب با توجه به نزدیک بودن برداشت محصولات گوجه و هندوانه اظهار داشت: الان روزی است که مسئولین باید در بین مردم باشند  و با  مشکلات مردم از نزدیک آشنا شوند و استاندار و نماینده 5 شهرستان جنوبی  باید در این فصل به این شهرستان سفر کنند تا دیگر شاهد مشکلات کاهش قیمت محصولات کشاورزان نباشیم.

,
 
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه