اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بافق:

تاکنون بیش از 18هزار نفر از اماکن گردشگری بافق بازدید کردند

تاکنون بیش از 18هزار نفر از اماکن گردشگری بافق بازدید کردند
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق گفت: طی سه روز اول فرودین ماه با توجه به آمار‌های گرفته شده از مراکز مختلف، ۱۸هزار نفر از مکان‌های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بافق خبر؛ رئیس میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بافق از بازدید ۱۸هزار نفر از بناهای تاریخی، فرهنگی، طبیعی و مذهبی این شهرستان خبر داد و افزود: این تعداد تا سوم فرودین ماه از جاذبه های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بافق خبر,

لیلی رنجبر افزود: در سال جاری رونق خوبی در گردشگری بافق احساس می شود.

,

وی با اشاره به اینکه در نوروز سال جاری برنامه های متفاوتی در روستاهای هدف گردشگری این شهرستان اجرا می شود بیان داشت: با برنامه ریزی های متعدد مقرر شد که هرکدام از روزهای تعطیل به روستاهای هدف گردشگری برای اجرای برنامه های متنوع اختصاص داده شود.

,

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق به تشریح برنامه های مختلف در روستاها پرداخت و گفت: در روز دوم فرودین ماه روستای باقرآباد و در عصر آن روز روستای صادق آباد جشنی برپا کردند.

,

رنجبر خاطرنشان کرد: صبح روز سوم به روستای باجگان و عصر آن به روستای کوشک، در صبح روز چهارم به روستای شادکام و در عصر آن روز به روستای قطرم اختصاص دارد.

,

وی بیان داشت: سعی شده در این روستاهای هدف گردشگری با اطلاع رسانی و نصب بنرهای تبلیغات، شهروندان و گردشگران دعوت شوند.

,

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق گفت: در پنجم فرودین ماه نیز نمایشگاه نوروزی، صنایع دستی، سوغات و توانمندی ها در میدان خان برپا می شود که این نمایشگاه تا ۱۲فرودین ماه دایر است.

,

رنجبر با بیان اینکه در اوایل فرودین ماه علاوه بر اجرای برنامه های متنوع در روستاهای هدف گردشگری، موزه های سنگ و معدن، فرهنگ و هنر و مردم شناسی در این شهرستان دایر می باشد تصریح کرد: برپایی نمایشگاه تصاویر جاذبه های گردشگری این شهرستان در یک نگاه از دیگر برنامه ها نوروزی در بافق است.

,

وی در پایان با اشاره به تعداد جاذبه های گردشگری این شهرستان بیان کرد: جاذبه های متعددی در این شهرستان است که به طور تقریبی بیش از ۸۰مکان برای بازدید کنندگان می باشدو در سال جاری تعداد بازدیدکنندگان و اقامت آنها در بوم گردی ها بسیار خوب بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه