اخبار داغ

تغییر سبک زندگی خانواده ایرانی؛ لازمه حمایت از کالای وطنی

تغییر سبک زندگی خانواده ایرانی؛ لازمه حمایت از کالای وطنی
بانوان و خانواده ها می توانند برای تحقق شعار سال ایفا کنند، تلاش در مسیر اصلاح سبک زندگی به خصوص در بخش مربوط به خرید و مصرف کالای ایرانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، همان طور که مقام معظم رهبری در سخنان مربوط به نام گذاری شعار امسال فرمودند همه مردم و مسئولان مخاطب شعار حمایت از کالای ایرانی هستند و لذا هر کسی باید با سخت کوشی و وظیفه شناسی در این امر به ایفای نقش بپردازد تا به یاری خداوند به نتایج مورد نظر در این خصوص دست یابیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

 مهم ترین نقشی که بانوان و خانواده ها می توانند برای تحقق شعار سال ایفا کنند، تلاش در مسیر اصلاح سبک زندگی به خصوص در بخش مربوط به خرید و مصرف کالای ایرانی است.

,

 البته ناگفته نماند که هر یک از اقشار جامعه می بایست نسبت به تحقق شعار سال احساس دغدغه و مسئولیت اجتماعی و ملی داشته باشد و در برهه حساس کنونی وظیفه مهمی که بر دوش همه ماست این که در عرصه اصلاح سبک زندگی و نظام مصرف هر چه بیشتر خود را به سمت آموزه های اسلامی سوق دهیم.

,

 چنانچه نه صرفاً در شعار بلکه در مقام عمل، فرهنگ خرید و مصرف کالا در کشور ما اصلاح شده و همه به دنبال استفاده از کالای تولید داخل باشیم، بی تردید قدم بسیار مهمی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته ایم که ثمرات آن را در آینده نزدیک مشاهده خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه