اخبار داغ

اگر یادواره های شهدا دست دولتمردان بود سالها قبل تعطیل شده بود +تصاویر

اگر یادواره های شهدا دست دولتمردان بود سالها قبل تعطیل شده بود +تصاویر
امام جمعه شهرستان لنگرود در یادواره ۱۲ تن از سرداران شهید روستای میردریاسر سراجار بخش رودبنه گفت: این مردم هستند که به شهدا ارج می نهند و اگر این یادواره دست دولتمردان و نهادهای دولتی بود، سال ها پیش تعطیل شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، شامگاه روز گذشته، یادواره ۱۲ تن از سرداران شهید والامقام روستای میردریاسر بخش رودبنه با حضور جمعی مسئولین سپاه ناحیه لاهیجان،بنیاد شهید، روحانیون، روسای ادارات همراه اقشار مختلف مردم ، خانواده های شهدا ، بسیجیان، در مسجد صاحب الزمان(عج) میردریاسر بخش رودبنه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان»,

در این مراسم حجت اسلام والمسلمین سیدجواد سلیمانی امام جمعه شهرستان لنگرود از مردم همیشه در صحنه ولایت مدار روستای میردریاسر و دست اندرکاران این محل که در برگزاری یادواره شهدا سنگ تمام گذاشتند تشکر و قدردانی کرد.

,

وی با بیان این که این یادواره شهدا مردمی است و این مردم برای یادواره شهدا چیزی کم نمی گذارند و به شهدا ارج می نهند گفت: اگر این یادواره دست دولتمردان و نهادهای دولتی بود، سالها پیش تعطیل شده بود.

,

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه با بیان اینکه یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین واقعه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رویارویی با استکبار جهانی بود افزود: چرا که نسل جوان انقلابی ما در این کار بزرگ و مهم محک بزرگی خوردند و این آزمون بزرگی برای نسل سوم و چهارم انقلاب است، چرا که کسانی که با خون و آرمان شهدا و دفاع مقدس پیوند خورده اند غیر قابل گسستن هستند.

,

وی افزود: من فکر نمی کنم بتوان به راحتی از کنار کارهای بزرگ شهیدان به راحتی عبود کرد، چرا که این عزیزان سینه سپر کردند تا دشمن به خاک و ناموس ایران تعرض نکند.

,

حجت الاسلام سلیمانی بااشاره به افرادی که سر سفره انقلاب بزرگ شده اند و نان این انقلاب را خورده اند به راحتی در برخی از شهرها، نمادها و خیابان هایی که به نام شهدا بوده است به راحتی کنار و حذف می کنند افزود: فردی مثل همسر شهردار کرمان به راحتی می گوید که ما امروز نیازی به شهدا نداریم و جوانان را با دوران دفاع مقدس افسرده نکنیم، البته مردم کرمان از خجالت این خانم در آمدند و بسیار محکم در برابر این ادبیات ایستادگی کردند، چرا که امروزه هر چه داریم از جانفشانی ها و مجاهدت خون این شهداست.

,

در این مراسم معنوی حاج حمید مهدیی مداح اهل بیت(ع) عصمت طهارت با نوای دلنشین خود به نوحه سرایی پرداخت و حاضرین هم به عشق حضرت امام حسین(ع) و شهدای این مجلس به سینه زنی پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه