اخبار داغ

اعضای حلقه های صالحین بسیج جامعه پزشکی لرستان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

اعضای حلقه های صالحین بسیج جامعه پزشکی لرستان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: فروردین‌ ماه امسال 70نفر از اعضای حلقه های صالحین بسیج جامعه پزشکی استان لرستان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،عبدالوحید ملک آرا  با بیان این که راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی در راستای مقابله با تهاجمات دشمن است،گفت: امروز با تهدیدات بسیار گسترده فرهنگی دشمن رو به رو هستیم و در این راستا راهیان نور بهترین فرصت برای مقابله با این تهدیدها است.   

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

وی افزود: یکی از برنامه‌های موثر فرهنگی که به درستی واقعیت‌های دفاع مقدس، رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا را به نسل جوان جامعه منتقل می‌کند و از دغدغه‌های مهم و مورد توجه رهبری بوده، اردوهای راهیان نور است.   

,

 

,

ملک آرا تصریح کرد: فراموشی و تحریف، دو آسیب و خطر بزرگ است که در کمین هر حادثه بزرگ تاریخی قرار دارد لذا نخبگان و دست اندرکاران عرصه دفاع مقدس باید با شناساندن دقیق این ذخیره و گنجینه فرهنگی اجازه ندهند این حماسه دستخوش تحریف و فراموشی شود.   

,

 

,

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با بیان اینکه نکته کلیدی اردوهای راهیان نور ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت است، اظهار داشت: این اردوها به صورت همه ساله با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و معاونت اردوی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار می‌شود.   

,

 

,

ملک آرا گفت: راهیان نور در چند مرحله برگزار می‌شود که گسترده ترین آن راهیان نور جنوب و غرب کشور است که در فروردین ماه برگزار می‌شود.

,

 

,

 وی عنوان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور اهداف زیادی دارد که یکی از آنها آشنایی بسیجیان با رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان در دوران 8 سال دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.   

,

 

,

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اینکه نخستین اعزام اردوهای راهیان نور سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان از تاریخ پنجم فروردین آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد، اظهار داشت: در این مرحله 70 نفر از اعضای حلقه صالحین بسیج جامعه پزشکی این استان با 2 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.   

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه