اخبار داغ

مسئول آتش نشانی شهرداری پارس آباد خبر داد؛

آتش سوزی اراضی جنگلی حاشیه ارس در پارس آباد/ حریق عمدی بود + تصویر

آتش سوزی اراضی جنگلی حاشیه ارس در پارس آباد/ حریق عمدی بود + تصویر
آتش سوزی اراضی جنگلی در حاشیه رودخانه مرزی ارس در شهرستان پارس آباد مغان با تلاش نیروهای آتش نشانی و امدادی مهار و خاموش شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، صبح امروز بخشی از اراضی جنگلی حاشیه رودخانه مرزی ارس در پارس آباد مغان، دچار آتش سوزی شد که با تلاش نیروهای آتش نشانی و همکاری دیگر نیروهای امدادی این شهرستان حریق مهار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد در گفتگو با آران مغان گفت: با اعلام وقوع حریق در این منطقه، نیروهای آتش‌نشانی پارس آباد برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام و موفق شدند پس از چند ساعت آتش را مهار و از گسترش آن جلوگیری کنند.

, آران مغان,

واحد رحیمی با بیان اینکه در این آتش سوزی بخشی از پوشش گیاهی حاشیه ارس دچار حریق شد، گفت: در این آتش سوزی حدود یک هکتار از حاشیه رود ارس در آتش سوخت که با توجه به چند ضلعی بودن آتش، به نظر می آید که وقوع این حریق عمدی باشد.

,

وی در ادامه از اهالی، مسافران و گردشگران درخواست کرد که از بر افروختن هر گونه آتش در داخل جنگل و نزدیک درختان جدا خودداری نمایند.

,

طی سال های اخیر در حالی بارها شاهد وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی حاشیه ارس در شهرستان پارس آباد بوده ایم که وقوع این آتش سوزی ها موجب از بین رفتن پوشش گیاهی و تلف شدن شمار قابل توجهی از حیوانات وحشی شده است.

,

///

, ///,

///

, ///,

//

, //,

///

, ///,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه