اخبار داغ

در حاشیه دیدار نوروزی؛

فرماندار پارس آبادمغان آرزوی یک معلول را برآورده کرد + عکس

فرماندار پارس آبادمغان آرزوی یک معلول را برآورده کرد + عکس
فرماندر پارس آبادمغان در حاشیه دیدار نوروزی، آرزوی یکی از معلولان تحت پوشش بهزیستی این شهر را برآورده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، در حاشیه دیدار نوروزی فرماندار شهرستان پارس آباد با خانواده شهدا، ایثارگران و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، اکبر صمدی آرزوی یک معلول را برآورده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, , آران مغان,

در این دیدار یک معلول تحت پوشش بهزیستی از فرماندارپارس آباد درخواست گوشی موبایل کرد و گفت: من هم مثل هم سن و سالهای خود آرزو دارم یک گوشی هوشمند داشته باشم اما به دلیل مشکلات معیشتی و داشتن سه معلول و یک پدر و مادر سالخورده و بیمار در خانواده هیچ وقت به آرزوی خود دست نیافته ام.

,

این معلول که توان حرکت جسمی ندارد و بخاطر داشتن خواهر، برادر معلول دیگر، پدر و مادر سالخورده و بیمار که از امکانات اولیه زندگی نیز محروم بود توسط اکبر صمدی فرماندار پارس آباد، یک گوشی هوشمند لمسی و یک عدد گوشی ساده به این دو برادر معلول تهیه و اهدا شود.

,

همچنین فرماندار پارس آباد از اداره بهزیستی شهرستان خواست تا برای این خانواده یک دستگاه ماشین لباسشویی و نیز هزینه مصالح ساختمانی تعمیرات مسکن را تامین کند.

,

صمدی با بیان اینکه خدمت به خلق الله عبادت است و باید برای خدمتگزاری به مردم با جان و دل در خدمتشان بود، از مسئولان ادارات خواست تا به مشکلات خانواده های نیازمند، تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به نحو احسن رسیدگی کنند.

,

در حاشیه این دیدارها از خانواده های شهید شهرام رزمی، عیسی بهاری جانباز ۷۰ درصد و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با حضور مسئولین ادارات شهرستان پارس آباد با هدایای نقدی و غیرنقدی تقدیر شد.

,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه