اخبار داغ

فرماندار شهرستان بهارستان:

آمار جرایم خشن در بهارستان به صفر رسیده است / در زمینه جرایم خرد با مشکلاتی روبه‌رو می باشیم

آمار جرایم خشن در بهارستان به صفر رسیده است / در زمینه جرایم خرد با مشکلاتی روبه‌رو می باشیم
فرماندار شهرستان بهارستان گفت: گرچه جرایم خشن در شهرستان بهارستان به صفر رسیده است اما در زمینه جرایم خُرد هنوز مشکلاتی وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با تاکید بر این امر که بهارستان در سطح استان تهران، شهرستان خاصی به شمار می رود، اذعان داشت: آمار جرایم خشن در شهرستان پرجمعیت بهارستان به صفر رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه, بهارستانه,

وی در ادامه با اشاره به کاهش جرایم خشن و قتل‌های زنجیره‌ای در سطح بهارستان، تشریح کرد:‌ در طول چند سال اخیر توانستیم آمار جرایم خشن را به حد مطلوب برسانیم، به گونه‌ای که بسیاری از قتل‌های زنجیره‌ای و آدم ‌ربایی‌ها در شهرستان بهارستان به صفر رسیده است.

,

سلیمان‌پور با بیان اینکه این موضوع بسیار حائز اهمیت و خوشحال کننده است، اظهار داشت: به صفر رسیدم جرایم خشن در بهارستان و آرامش شهروندان بهارستان در واقع نتیجه همان پیشگیری‌هایی می باشد که در نیروی انتظامی این شهرستان صورت می‌گیرد.

,

وی همچنین در رابطه با ارتکاب دیگر جرایم در سطح شهرستان، تشریح کرد: در زمینه جرایم خُرد همچنان دارای مشکلاتی می باشیم که نمونه آن توزیع موادمخدر به صورت خُرد و احساس ناامنی که به واسطه این موضوع در شهرستان ایجاد می شود، است.

,

فرماندار شهرستان بهارستان به عوامل زمینه ساز جرایم خُرد در سطح بهارستان اشاره کرد و گفت: ساخت و سازهای خارج از ضوابط و تراکم جمعیت و مهم‌تر از آن کمبود استعداد نیروی انتظامی از جمله عواملی است که سبب شده است که آمار جرایم خُرد به کندی کاهش یابد.

,

وی درپایان باتوجه به اینکه شهرستان بهارستان یکی از پرجمعیت‌ترین شهرستان‌های کشور می باشد، افزود: با وجود اینکه به لحاظ تراکم جمعیتی در هر کیلومتر مربع 900 نفر در بهارستان ساکن می باشند؛ اما با کمک نیروی انتظامی و به دلیل نجابت مردم هیچ‌ بحرانی در شهرستان وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه