اخبار داغ

امام جماعت بوستان امام رضا(ع):

برگزاری نماز جماعت در بوستان ها کار ارزشمندی است

برگزاری نماز جماعت در بوستان ها کار ارزشمندی است
امام جماعت بوستان امام رضا(ع) با اشاره به اینکه امکانات ما محدود می باشد، گفت: برگزاری نماز جماعت در بوستان ها کار ارزشمندی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمد میرقهاری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به برپایی نماز در بوستان های استان قم، اظهار داشت: برگزاری نماز جماعت در بوستان های استان قم بسیار کار ارزشمندی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: با توجه به شلوغی صف های نماز جماعت در برخی از روزها بهتر است نماز جماعت را در فضای باز برگزار کنیم.

,

این طلبه حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه جلوه نماز در فضای باز بیشتر می باشد، گفت: بهتر است برخی مقدمات مانند خواندن قرآن قبل از نماز برگزار شود تا مومنین برای نماز جماعت آماده شوند.

,

وی افزود: ما درخواست داریم که در تمام بوستان اذان از بلندگو ها پخش شود و یا اینکه بر روی مسجدی که در بوستان قرار دارد بلندگوی نصب شود تا اذان از آن پخش شود تا مردم مطلع شوند و سریعتر برای اقامه نماز جماعت حاضر شوند.

,

میرقهاری با اشاره به اینکه امکانات ما محدود می باشد، عنوان داشت:برخی از زائران برای رسیدن به نماز جماعت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) دچار مشکل می باشند که با برگزاری این نماز جماعت در بوستان ها حاضر می شوند.

,

وی ابراز داشت: علاوه بر اجرای برنامه نماز جماعت برای زائران در این بوستان ها ، غرفه کودک هم دایر می باشد که کودکان در این غرفه ها نقاشی هایی با موضوعات نماز، پدر و مادر ، قرآن و... می کشند و در پایان هم هدیه ای دریافت می کنند.

,

این امام جماعت با اشاره به اینکه کودکان در این غرفه ها با روحانی آشنا می شوند، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند کودکان را از یک عالم و طلبه روحانی جدا کنند تا بتوانند ایمان آنها را ضعیف کنند.

,

وی افزود: ارتباط کودکان و جوانان با روحانی باعث تقویت و حفظ ایمان و دین آنها می شود که دشمن با ایجاد شبهه به دنبال تفرقه می باشد که باید حوزه علمیه، نظام و حتی شهرداری در این زمینه اقداماتی را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه