اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر دلوار:

طرح نشاط اجتماعی ویژه کودکان در تپه رشادت دلوار برگزار شد

طرح نشاط اجتماعی ویژه کودکان در تپه رشادت دلوار برگزار شد
عضو شورای اسلامی شهر دلوارگفت: طرح نشاط اجتماعی ویژه کودکان و نوجوانان در ساحل زیبای دلوار با حضور مهمانان نوروزی برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی بکتر عضو شورای اسلامی شهر دلوار در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: در جامعه پیچیده امروز باید کودکان را دریابیم و برای آنها در کنار نهاد خانواده به عنوان نخستین واحد اجتماعی برنامه های نشاط اور و خلاقانه را در عرصه مدیریت شهری داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, .,

وی افزود: در عمل شعار سال یعنی خرید کالاهای ایرانی را گسترش دهیم تا موجب گسترش اشتغال و تولید بیشتر در کشور شود.

, .,

بکتربا بیان اینکه برنامه فعلی چهارمین برنامه از سری طرح نشاط اجتماعی در دلوار است، اضافه کرد: پیش از این پیاده روی خانوادگی، مجموعه طنز کافه حاج ابریم و جشن بالن ها با همکاری هنرمندان منطقه دلواراجرا شد و روز پدر نیز جشن باشکوهی در ساحل زیبای دلواربرگزار می شود.

,

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم کودک ما در آینده فردی مفید برای جامعه خود باشد، نیاز است حس مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری آنها را در محیط پیرامون و شهری که در آن زندگی می‌کنند تقویت کنیم.

, .,

عضو شورای اسلامی شهر دلوار زاده ادامه داد: مناسب سازی و زیباسازی شهر، زیباسازی ورودی شهر و آغاز بوستان فضای سبز به مساحت  ۱۵هکتار که تاکنون ۳۵۰۰مترمربع گل کاری و نهال کاری شده و امیدواریم شاهد ایجاد فضای بانشاط در ورودی شهر دلوار باشیم.

, .,

وی بیان کرد:این برنامه نیز در راستای طرح نشاط اجتماعی طراحی و به اجرا درآمده است و باید برای توسعه اینگونه برنامه ها در شهر گناوه دیگر نهادها نیز در کنار شهرداری مشارکت کنند.

, .,

بکتراز ایجاد صندوق حمایت از فرهنگ و هنر و ورزش دردلوار خبر داد و گفت: برای تقویت فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی و حمایت از ورزشکاران و هنرمندان و تأمین نیازها و تجهیزات اقشار فعال هنری و ورزشی، این صندوق با تلاش شورای اسلامی شهر دلوار راه اندازی می شود.

, .,

وی ابراز داشت: برای اجرای برنامه های فرهنگی هنری و مناسبت ها رادیو ساحل به ارزش۱۱۰میلیون ریال توسط شورای اسلامی شهربرنامه ریزی شده تا در ساحل دلوار مورد استفاده قرار گیرد.

, .,

در ادامه برنامه های متنوعی مانند قرائت شعر، مسابقه، قطعات نمایشی، موسیقی، متن ادبی و مصاحبه با افراد محلی و هنرمند به اجرا درآمد.

,

/ انتهای پیام

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه