اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی برخوار:

۱۴درصد کاهش تصادفات فوتی در سال ۹۶ در برخوار/ توصیه های فرمانده نیروی انتظامی برخوار در روزهای پایانی عیدنوروز

۱۴درصد کاهش تصادفات فوتی در سال ۹۶ در برخوار/ توصیه های فرمانده نیروی انتظامی برخوار در روزهای پایانی عیدنوروز
فرمانده نیروی انتظامی گفت: شهروندان برخواری در روزهای پایانی عید نوروز ضمن گزارش موارد و ترددهای مشکوک و سرکشی مداوم از محل های اسکان خود، اشیاء قیمتی و طلاجات و… خود را به صندوق امانات و بانک ها بسپازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار؛ غلامرضا براتی امروز در نشست خبری ضمن تشکر از اصحاب رسانه و فعالیت و نقش آن ها در امر اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم، گفت: رسانه ها نقش مهمی در ارتقاء احساس امنیت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم برخوار,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان برخوار ادامه داد: اصحاب رسانه با اطلاع رسانی به موقع، اگاه سازی شهروندان با قوانین و مقررات اصول حفاظتی می توانند تعامل مردم با پلیس را تسهیل کنند.

,

وی اظهار کرد: در سال گذشته 16 هزار و 116 تماس تلفنی با پلیس گرفته شد که نسبت به سال 95 با 24 درصد افزایش تماس مردمی با ماموریت های پلیس و پیگیری درخواست های مردمی همراه بوده است.

,

براتی افزود: 6 هزار و 608 نفر از شهروندان برخواری مراجعه حضوری داشته اند که به شکایت ها و مطالبات آن ها رسیدگی شده است در سال 96 شش درصد افزایش سرقت خرد، 15 درصد افزایش تصادف ها، 14 درصد کاهش تصادفات فوتی داشته ایم.

,

این مسئول ادامه داد: مردم می توانند شکایت ها و انتقادها و پیشنهادهای خود را از طریق تماس با سامانه 197 با پرسنل نیروی انتظامی مطرح کنند.

,

فرمانده انتظامی برخوار گفت: در سال 96؛ 2 هزار و 100 نفر از اتباع غیرمجاز دستگیر شدند و 195 موتورسیکلت و 30 خودرو اتباع بیگانه توقیف شده است.

,

وی در ادامه ضمن اشاره به خدمات مشاوره ای و آموزشی نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: در سال 96 ضمن بازدید از 175 صنف مختلف، حدود 550 مورد آموزش همگانی در مساجد و مدارس در رابطه با آسیب های اجتماعی و خطرات مواد مخدر نیز انجام شد.

,

براتی عنوان کرد:9 باند فروش مواد مخدر در سال 96 منهدم و 25 پاتوق و نقطه آلوده از شهرستان که محل فروش و توزیع مواد مخدر بوده پاکسازی شده است و یک هزار و 52 نفر از معتادان و فروشندگان و مصرف کنندگان  دستگیر شده اند.

,

وی افزود: نیروی انتظامی در ایام نورزو با حداکثر توان رزمی و گشت در مکانا های اسکان مسافران نورزوق، مدارس، مساجد و امامزاده ها آماده خدمت گزاری بودند.

,

این مسئول از شهروندان شهرستان خواست در روزهای پایانی عید نوروز ضمن گزارش موارد و ترددهای مشکوک و سرکشی مداوم از محل های اسکان خود، اشیاء قیمتی و طلاجات و… خود را به صندوق امانات و بانک ها بسپازند.

,

براتی در ادامه خطاب به مسافران نوروزی تاکید کرد: از اسکان در محل های ناامن خودداری کنند و اموال خود را در داخل خودرو رها نکنند.

,

فرمانده انتظامی برخوار به رانندگان هم توصیه کرد: هنگام رانندگی در هر ساعت استراحت کافی به منظور حفظ تمرکز و تعادل و رفع  خستگی را داشته باشند.

,

وی در ادامه با تشکر از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان برخوار، خاطر نشان کرد: تیم های نامحسوس پلیس برای کنترل و رصد تحرکات و موارد مشکوک، تا پایان تعطیلات نوروز مشغول فعالیت هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه