اخبار داغ

رئیس محیط زیست بروجرد:

ماهی قرمز را در رودخانه رها نکنید/برگزاری جشنواره رهاسازی ماهی قرمز در تپه چغا

ماهی قرمز را در رودخانه رها نکنید/برگزاری جشنواره رهاسازی ماهی قرمز در تپه چغا
رئیس محیط زیست بروجرد گفت: شهروندان ماهی های قرمز را در رودخانه رها نکنید چرا که این اقدام به محیط زیست آسیب بزرگی می رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛"مصطفی مصطفی وند" رئیس محیط زیست بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: یکی از برنامه های ایام نوروز تهیه ماهی قرمز برای سفره هفت سین است که معمولا این ماهی ها تا پایان نوروز نگهداری می شوند و بعد از آن گاهی در رودخانه ها رها می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد ,

 

,

وی اضافه کرد: ماهی های قرمز به عنوان ماهی های زینتی اگر در محیط های رودخانه ای، تالابها و یا سدها رها شوند به دلیل این که تغذیه ای فراتر دارند، اکوسیستم آبی را تهدید می کنند.

, وی اضافه کرد: ماهی های قرمز به عنوان ماهی های زینتی اگر در محیط های رودخانه ای، تالابها و یا سدها رها شوند به دلیل این که تغذیه ای فراتر دارند، اکوسیستم آبی را تهدید می کنند.,

 

,

مصطفی وند اظهار داشت: در همین راستا قرار است جشنواره رها سازی ماهی های قرمز با همکاری شهرداری در تپه چغا البته بعد از تعطیلات نوروز برگزار شود که به همه شهروندان توصیه می شود از رها سازی ماهی های قرمز در رودخانه ها جدا خودداری کنند.

, مصطفی وند اظهار داشت: در همین راستا قرار است جشنواره رها سازی ماهی های قرمز با همکاری شهرداری در تپه چغا البته بعد از تعطیلات نوروز برگزار شود که به همه شهروندان توصیه می شود از رها سازی ماهی های قرمز در رودخانه ها جدا خودداری کنند.,

 

,

به گفته وی همچنین در روز 13 فروردین در خروجی شهر ماشین هایی مستقر می شوند و شهروندانی که تمایل داشته باشند می توانند ماهی های قرمز را تحویل دهند.

, به گفته وی همچنین در روز 13 فروردین در خروجی شهر ماشین هایی مستقر می شوند و شهروندانی که تمایل داشته باشند می توانند ماهی های قرمز را تحویل دهند.,

 

,

رئیس محیط زیست بروجرد تصریح کرد: امسال نیز در روز طبیعت حدود 1500 کیسه زباله توزیع می شوند تا از رها شدن زباله ها در طبیعت جلوگیری شود.

, رئیس محیط زیست بروجرد تصریح کرد: امسال نیز در روز طبیعت حدود 1500 کیسه زباله توزیع می شوند تا از رها شدن زباله ها در طبیعت جلوگیری شود.,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه