اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

جشن بزرگ ۱۲ فررودین در محل هتل داریوش بجنورد برگزار می شود

جشن بزرگ ۱۲ فررودین در محل هتل داریوش بجنورد برگزار می شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری جشن بزرگ 12 فروردین در بجنورد مرکز استان خبرداد وگفت: این جشن ساعت 20 روز 11 فروردین برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام محمد علی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ما، روز  12 فروردین را یکی از روز های بی نظیر در تاریخ ایران اسلامی یاد کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک, عصر اترک, عصر اترک, ، , حجت الاسلام محمد علی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ما، روز  12 فروردین را یکی از روز های بی نظیر در تاریخ ایران اسلامی یاد کرد .,

وی افزود: 12 فروردین در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از اعیاد بزرگ  و جزو روزهای به یاد ماندنی در اذهان عموم مردم است.
حجت الاسلام سالاری اظهارکرد: با این که 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد هنوز هم روز به روز بر تداوم و پایداری این انقلاب افزوده می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی  از برگزاری جشن بزرگ 12 فروردین در بجنورد مرکز استان خبرداد وگفت: به همین مناسبت در تمامی شهرستان های استان نیز جشن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.
وی تقارن 13 رجب روز ولادت حضرت علی (ع) با جشن بزرگ 12 فروردین  را به فال نیک گرفت وگفت: تقارن این ایام باعث شد کشورمان رنگ بوی معنویی به خود بگیرد.
حجت الاسلام سالاری افزود: این جشن در روز 11 فروردین در مرکز استان در محل هتل داریوش با برنامه های متنوع فرهنگی راس ساعت 20 برگزار می شود.
وی از حضور نغمه خوان کشور دراین مراسم خبر داد و از جمله برنامه های این روز را اجرای گروه های هنری از مرکز استان ، برگزاری نمایشگاه آیینی ، تجلیل از خانواده شهدا و.... اعلام کرد.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه