اخبار داغ

استاندار بوشهر:

کارگروه منطقه نمونه گردشگری دلوار تشکیل می شود

کارگروه منطقه نمونه گردشگری دلوار تشکیل می شود
استاندار بوشهر گفت: تشکیل کار گروه ویژه جهت مدیریت و ساماندهی مطلوب منطقه نمونه گردشگری دلوار به ریاست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهربزودی انجام گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در گفتگو با خبرنگار سپاس در دلوار، اظهار داشت: تشکیل کار گروه ویژه جهت مدیریت و ساماندهی مطلوب منطقه نمونه گردشگری دلوار به ریاست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهربزودی انجام گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, .,

وی افزود: استان بوشهر ظرفیت‌های بالایی در بخش گردشگری دارد و شاهد حضور گسترده گردشگران در سطح استان هستیم.

, .,

استاندار بوشهرتصریح کرد: برای توسعه منطقه نمونه گردشگری دلوار با بخش خصوصی همکاری لازم انجام می شود تا شاهد رشد بهتری در این منطقه باشیم.

,

, ,

وی سواحل استان بوشهر را به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: سواحل استان بوشهر میزبان بیشترین تعداد گردشگران نوروزی است.

, .,

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تلاش شده تا در حد مقدورات استان و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی امکانات و خدمات مورد نیاز گردشگران نوروزی فراهم شود.

, .,

وی گفت: به‌زودی کارگروه ویژه برای مدیریت و ساماندهی مطلوب منطقه نمونه گردشگری دلوار به ریاست معاون امور عمرانی استانداری بوشهر تشکیل می‌شود و برای توسعه این منطقه نمونه باید با بخش خصوصی همکاری لازم انجام شود.

, .,

این مسئول اضافه کرد: هرچند هنوز نواقصی در برخی زمینه‌ها داریم ولی با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای آینده بنا داریم خدمات و امکانات بیشتری را فراهم کنیم.

, .,

گراوند حوزه گردشگری را ظرفیت و قابلیتی بی‌نظیر استان بوشهر برای سرمایه‌گذاری و اشتغال دانست و گفت: اگر به این بخش توجه کنیم مزیت آن از صادرات نفت بیشتر و اقتصادی‌تر می شود.

,

, ,

, ,

, ,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه