اخبار داغ

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد:

صیادان غیرمجاز تالاب سد میل مغان اصلاندوز دستگیر شدند+عکس

صیادان غیرمجاز تالاب سد میل مغان اصلاندوز دستگیر شدند+عکس
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد گفت:چهار صیاد که بصورت غیرمجاز مبادرت به صید93قطعه ماهی ازتالاب سدمیل مغان اصلاندوز کرده بودند دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از ارس تبار،هاشم میرزانژاد امروز گفت:طی حکم ماموریت گشت و کنترل شبانه صادره، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد راس ساعت 12 شب به تعداد 4 نفر متخلف از قوانین شکار و صید در تالاب سدمیل مغان در محل حوزه استحفاظی بخش اصلاندوز برخورد می کنند که با استفاده از 6 رشته تور دامی و قایق های دست ساز(تیوب کامیون) مبادرت به صید ماهی از تالاب سدمیل اصلاندوز می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی افزود:با توجه به اینکه امکان دستگیری متخلفین در داخل تالاب مقدورنبوده، لذا با پایش چهار ساعته متخلفین،آنها را هنگام خروج از آب دستگیر و تعداد 93 قطعه ماهی از آنها کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع محترم قضایی معرفی می کنند.

,

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد گفت:از آنجایی که هرگونه صید در تالاب سدمیل مغان ممنوع بوده و از طرفی در فصول ممنوعیت شکار و صید و فصل تخم ریزی آبزیان قرار داریم از عموم همشهریان عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده تخلف در تالاب سدمیل در هر ساعت از شبانه روز، موارد را از طریق شماره تلفن 32721141 به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد اطلاع دهند.

,

 

,
,
,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه