اخبار داغ

فرماندار خلخال:

جاده شال ماجولان ماسوله هفته دولت به بهره برداری می رسد

جاده شال ماجولان ماسوله هفته دولت به بهره برداری می رسد
فرماندار خلخال گفت: جاده شال ماجولان ماسوله به عنوان راه اصلی گردشگری شهرستان خلخال، تا هفته دولت به بهره‌برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فریدون بابایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ازناو گفت: جاده شال ماجولان ماسوله به عنوان اصلی ترین راه گردشگری شهرستان خلخال، برای اتصال به استان گیلان و مرکز کشور تا هفته دولت به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

وی با قدردانی از استاندار اردبیل در توجه ویژه به زیرساخت های ارتباطی شهرستان خلخال گفت:هفته گذشته و در ایام تعطیلات نوروزی، استاندار اردبیل به اتفاق نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهرستان، از جاده در دست ساخت شال ماجولان ماسوله و نیز جاده خلخال کلور درام، بازدید کردند که عملیات اجرایی هر دو پروژه مثبت ارزیابی شد.

,

فرماندار خلخال گفت: 35 کیلومتر از جاده شال ماجولان ماسوله، در حوزه استان اردبیل قرار دارد که با تکمیل و آماده شدن جاده، توسعه گردشگری خلخال، سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

,

بابایی اظهار کرد: انتظار می رود مسئولان ماسوله و استان گیلان نیز در جهت تکمیل مسیر اهتمام بیشتری داشته باشند

,

فرماندار خلخال با اشاره به وجود چندین راه ارتباطی خلخال با سایر مناطق کشور اظهار کرد: جاده خلخال_ کلور_ درام نیز تا 24 ماه آینده قابل شن ریزی و آسفالت خواهد بود.

,

وی تصریح کرد: در راستای تکمیل پروژه خلخال_کلور_درام، برای شرکت جهاد نصر زنجان، به عنوان پیمانکار پروژه، زمانبندی 24 ماهه تعریف شده که انتظار می رود روند کار سرعت بیشتری به خود بگیرد، تا انتظارات مردم برای داشتن مسیر ایمن به مرکز کشور از طریق بخش شاهرود محقق شود.

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,

عکس و گزارش : سید مصطفی مرادخانی

,

انتهای پیام / خلخال

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه