اخبار داغ

مدیرعامل مؤسسه منتظران منجی:

500 نفر در اردوی مبانی توحیدی و انسان‌شناسی پذیرفته شده‌اند

500 نفر در اردوی مبانی توحیدی و انسان‌شناسی پذیرفته شده‌اند
مدیرعامل مؤسسه منتظران منجی گفت: 500 نفر در اردوی مبانی توحیدی و انسان‌شناسی که در مشهد برگزار شد، پذیرفته شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شجاعی در گفت‌وگو با فارس در خصوص دوره آموزشی انسانی‌شناسی و مبانی توحیدی که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: هر ساله و در فروردین ماه دوره توحیدی و اسماء الله برای خانواده‌ها برگزار می‌شود‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه این دوره، دوره توحید و اسماء الله است، ادامه داد: مباحثی همچون شناختن نقش توحید در حوزه‌های مختلف زندگی فردی، اجتماعی، فرهنگی، تربیتی، خانوادگی و اسماء الهی در آن مطرح می‌شود.

,

مدیرعامل موسسه منتظران منجی بیان کرد: ششمین دوره این اردو در حالی در مشهد برگزار می‌شود که سه اردوی اول به شرح خطبه امام رضا(ع) اختصاص داشت و اردوی سوم در مشهد و به دعوت آستان قدس در سالن همایش‌ها برگزار شد و خطبه امام رضا(ع) را در آن تکمیل کردیم.

,

شجاعی ضمن اشاره به اینکه اردوی چهارم در سال 95 در مشهد برگزار شد، تاکید کرد: اردوی پنجم در تهران و در مورد مهندسی فکر و ذکر با اسماء الهی بود.

,

وی یادآور شد: دوره ششم درباره شکر و رضایت و نقش آن در آرامش زندگی و حل مشکلات روحی و روانی است.

,

این استاد حوزه و دانشگاه استقبال از این دوره را بسیار خوب دانست و متذکر شد: چند هزار درخواست برای ثبت نام داشتیم و حدود 500 نفر برای شرکت در دوره پذیرفته شدند.

,

شجاعی افزود: شرط حضور در دوره، شرکت افراد در دوره‌های قبل است و کسانی که تا حدودی در این مباحث آمادگی علمی و روحی بیشتری دارند، قطعا اگر ظرفیت سالن بیش از این مقدار بود، تعداد پذیرفته‌شدگان را افزایش می‌دادیم.

,

وی در خصوص نوع برنامه‌های اجرایی در این اردو گفت: کارگاه مشاوره برای خانواده، نمایشگاه کتاب و لوح فشرده برای نوجوانان، کارگاه‌های آموزشی، کلیپ‌های تخصصی، برنامه سخنرانی عمومی، کارگاه عملی از جمله برنامه‌هایی است که در این اردو برگزار می‌شود.

,

مدیرعامل موسسه منتظران منجی اضافه کرد: مباحث مطرح شده در اردوی انسان‌شناسی، معرفت نفس، آرزو‌های انسان، محبوب‌ها و معشوق‌های انسان، اهداف انسان و مباحث کاربردی زندگی است.

,

شجاعی در خصوص استقبال دانشجویان از این اردو گفت: این دوره 430 نفر شرکت‌کننده دارد که از این میان حدود 400 نفر مقطع لیسانس به بالا هستند، 70 درصد ارشد و 30 درصد در مقاطع دکتری و لیسانس تحصیل می‌کنند. 

,

وی افزود: استقبال از این اردو بسیار خوب بود و با توجه به شرایط اردو که خانواده‌ها در آن شرکت داشتند به اهدافی که از دوره داشتیم به طور کامل دست یافتیم.

,

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه این دوره 5 روزه، غروب روز شنبه به پایان می‌رسد، ادامه داد: این دوره، هر سال برگزار می‌شود و از طریق کانال موسسه و برخی مطبوعات، اطلاع‌رسانی برای ثبت نام انجام می‌شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه