اخبار داغ

سرمربی تیم ملی کبدی اعلام کرد

جایگاه دوم کبدی ایران در دنیا/ هندوستان برای برگزاری اردوهای مشترک همکاری نمی‌کند

جایگاه دوم کبدی ایران در دنیا/ هندوستان برای برگزاری اردوهای مشترک همکاری نمی‌کند
سرمربی تیم ملی کبدی گفت: کبدی ایران در بخش بانوان و آقایان فعال است و به جرات می‌توان گفت که ایران در کبدی در دنیا دارای جایگاه دوم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا غلامرضا مازندرانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر هراز، با بیان اینکه چهارمین اردوی تیم ملی کبدی برای آمادگی برای مسابقات جهانی جاکارتا از 5 الی 12 فروردین در شهرستان آمل برگزار شد، اظهار کرد: سه مرحله اردو در تهران و انزلی برگزار شد و به دلیل امکانات خوب و متمرکز موجود در دانشگاه شمال مرحله چهارم اردو در آمل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر هراز,


وی با اشاره به اینکه استان گلستان دارای بیشترین سهم بازیکن کبدی در لیگ و اردوی تیم ملی است، بیان کرد: بقیه بازیکنان از استان‌های مازندران، اصفهان، اراک، کرمانشاه و سیستان همدان هستند که بازیکنان آنها در اردوهای تیم ملی حضور دارند.

,
,


سرمربی تیم ملی کبدی با بیان اینکه کبدی ایران همیشه یک پای فینال مسابقات است، افزود: صرف نظر از مسابقاتی که چندماه پیش در گرگان برگزار شد و به دلیل عدم تدارک کافی و خستگی بازیکنان بازی به پاکستان واگذار شد اما امیدواریم همانند روال چندسال گذشته در فینال آسیا حضور داشته باشیم.

,
,


مازندرانی با اشاره به اینکه اردوی بعدی تیم ملی کبدی در کیش خواهد بود، خاطرنشان کرد: تدارکات مناسبی برای تیم ملی در نظر گرفته شده تا با تمام قوا در مسابقات بعدی حاضر شود.

,
,


این مسئول برگزاری بازی‌های تدارکاتی را در جهت آمادگی برای مسابقات مهم دانست و افزود: از یک ماه دیگر مسابقات تدارکاتی کبدی شروع خواهد شد.

,
,


وی با بیان اینکه بهترین تیم دنیا در کبدی هندوستان است، اظهار کرد: ایران رقیب اصلی در کبدی برای هندوستان است که به همین دلیل برای برگزاری اردوهای مشترک همکاری نمی‌کنند و جانب احتیاط را رعایت می‌کنند.

,
,


سرمربی تیم ملی کبدی کره، سریلانکا و پاکستان را حریفان مناسبی برای بازی‌های تدارکاتی عنوان کرد و ادامه داد: ایران در بخش بانوان و آقایان فعال است و به جرات می‌توان گفت که ایران در کبدی در دنیا دارای جایگاه دوم است.

,
,


مازندرانی حمایت‌های مسئولان از کبدی را آنچنان باید و شاید ندانست و افزود: پول کمی‌ در کبدی است و در خیلی جاها پول نیست و بازیکنی که به صورت حرفه‌ای تمرین می‌کند انتظار دارد که بخشی از هزینه‌هایش تامین شود که تابه حال اتفاق نیفتاده است.

,
,


این مسئول کبدی را جزو معدود رشته‌های تیمی‌ عنوان کرد که در آسیا حرفی برای گفتن و از شانس‌های مدال آوری است، خاطرنشان کرد: بعد از بازی‌های آسیایی گرگان بنا به صلاح دید کادر و کمیته فنی و کادری که در حال حاضر وظایف اجرایی تیم ملی را در اختیار دارد یکسری بازیکن‌های پا به سن گذاشته که در میادین مختف آزمایش شده بودند را کنار گذاشتیم.

,
,


وی در پایان گفت: میانگین سن تیم ملی کبدی در حال حاضر کمتر از 25 سال است و بازیکن‌های جدیدی به تیم ملی تزیریق شدند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه