اخبار داغ

برگزاری برنامه های فرهنگی - مذهبی در ساحل شهرهای کنگان و بنک

برگزاری برنامه های فرهنگی - مذهبی در ساحل شهرهای کنگان و بنک
همزمان با ایام عید نوروز جنبش مردمی ساحل آرامش در جهت شاد کردن مردم برای سومین بار اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل کوگانا،مسئول گروه جنبش مردمی ساحل آرامش در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: همزمان با ایام عید نوروز جنبش مردمی ساحل آرامش با اجرای برنامه های فرهنگی در جهت افزایش شور و نشاط اجتماعی و فراهم آوردن خاطره ای خوش از سواحل کنگان و بنک برای سومین بار اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا,

صابر مختارپور افزود: این برنامه ها با حضور پرشور مردم به مدت 8 شب در پارک دلفین کنگان، ساحل کنگان و ساحل شهر بنک اجرا شد.

,

وی اظهار داشت: مهمترین برنامه های اجرا شده را در این کار فرهنگی – مذهبی خود جوش اجرای برنامه های مختلف در بعد از ظهرها در ساحل ماسه ای از جمله برگزاری مسابقات میدانی با نشاط مانند منچ و مارپله مفهومی و هدف مند ویژه همسران و همچنین کودکان، طناب کشی، نقاشی روی صورت کودکان، نقاشی، کاردستی برای کودکان، آموزش صدف سازی، آموزش نمد دوزی، والیبال ساحلی، دارت،که به ازای هر برد در بازی به آنها کارت امتیاز داده می شد و در پایان متناسب با امتیاز بدست آورده هدیه های خود را دریافت می کردند.

,

مختارپور گفت: برنامه های اجرایی در شب ها توسط این جنبش مردمی نیز اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در پارک های ساحلی کنگان و بنک، اجرای برنامه های شاد و متنوع به صورت استیج برای خانواده ها به مدت هشت شب با محوریت فرزندان، جوانان، خانواده،شبی با شهدا، پخش فیلم سینمایی ویژه برنامه میلاد امام جواد(ع) و میلاد امام علی (ع)با حضور مبلغین جهادی در پارکهای ساحلی بود.

,

وی بیان داشت: گفتنی است این جنبش مردمی در ماه محرم و صفر نیز به مدت 21 شب و آغاز امامت امام زمان(عج) و هفته وحدت به مدت 3 شب و همچنین سه ماه به صورت مستمر پنج شنبه شب ها در کنار ساحل به اجرای برنامه های فرهنگی پرداختند.

,

/ انتهای پیام

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه