مدیر پلی کلینیک بوعلی تامین اجتماعی کنگان گفت: در سال 96، 270 هزار نفر به این مرکز درمانی مراجعه که به طور متوسط ماهانه بیش از 22 هزار مراجعه و خدمات دریافت کردند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل کوگانا مدیر پلی کلینیک بوعلی تامین اجتماعی کنگان در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تبریک سال نو گفت: این مرکز درمانی وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در راستای تحقق اهداف و انجام تعهدات سازمان تامین اجتماعی در ارائه درمان مستقیم بصورت سرپایی در یک ساختمان ملکی ارائه خدمات می نماید.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , کوگانا ,علی ربانی زاده افزود: در سال ۹۶، ۲۷۰ هزار نفر به این مرکز درمانی مراجعه که به طور متوسط ماهانه بیش از ۲۲ هزار مراجعه نموده و خدمات دریافت نمودند.
,وی گفت: در سال گذشته جهت انجام این خدمات قریب به ۸۵میلیارد ریال در این مرکز درمانی هزینه گردیده است.
,ربانی زاده اظهار داشت: این مرکز درمانی تحت مراقبت سیستم مدیریت کیفیت ( ایزو۲۰۱۵ _۹۰۰۱) ارائه خدمات می نماید.
,وی افزود: در حال حاضر در ارائه خدمات با 2 پزشک متخصص داخلی 5 پزشک عمومی 4 دندانپزشک و بخش های درمانی مامائی ، آزمایشگاه، رادیولوژی ، تزریقات و پانسمان ، داروخانه ، پذیرش و همچنین بخشهای جانبی شورا و کمیسیون پزشکی و بخش های پشتیبانی اداری و مالی افتخار خدمت رسانی به بیمه شده گان عزیز و مردم شریف دارد.
,وی اظهار داشت: رسالت این مرکز درمانی به عنوان بزرگترین مرکز درمانی سرپایی در جنوب استان در بخش درمان مستقیم تامین اجتماعی می باشد که با هدف ارتقاء سلامت جامعه و ارائه خدمات مطلوب درمانی در حوزه کلینیک و پاراکلینیک با استفاده از کارکنان متعهد و توانمند در راستای تکریم ارباب رجوع و تعالی سازمانی با انجام به هنگام وظایف محوله می باشد.
,ربانی زاده خاطرنشان کرد: پلی کلینیک بوعلی کنگان در دو شیفت صبح و عصر بصورت رایگان به بیمه شده گان تامین اجتماعی خدمات ارائه می دهد.
,وی گفت: در بخش آزمایشگاه علاوه بر آزمایشات روتین سرپایی آزمایشات هورمونی نیز انجام می گیرد و در بخش دندانپزشکی خدماتی همچون کشیدن دندان، جرم گیری، پرکردن، و خدمات پیشگیری همچون فلورایدتراپی، وارنیش، فیشورسیلانت نیز انجام می پذیرد.
,مدیر پلی کلینیک بوعلی تامین اجتماعی کنگان افزود: مراجعین به این مرکز درمانی خصوصا در بخش دندانپزشکی علاوه بر بیمه شده گان شهرستان های کنگان و دیر، مراجعین زیادی نیز از استان فارس و هرمزگان پوشش داده می شود.
,وی بیان داشت: در این مرکز درمانی علاوه بر خدمات درمانی بخش کمیسیون پزشکی جهت تایید مراجعین مربوطه در بدو شروع به کار از لحاظ جسمی و تایید دریافت بیمه ای و سنواتی و بخش شورای پزشکی جهت تایید استراحت های پزشکی و تایید پروتزها و اعزام بیماران در موارد خاص انجام می پذیرد.
,وی افزود: در بخش مامائی علاوه بر ویزیت و معاینه بیمار، مراقبت های قبل از بارداری و حین بارداری و مشاورات زوجین انجام می گیرد.
,ربانی زاده اظهار داشت: مجموعه اقداماتی که در سال۹۶ در راستای ارتقاء و بهبود خدمات و تکریم ارباب رجوع صورت گرفته است به شرح ذیل می باشد.
,1. دریافت گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت(ایزو) ، این استاندارد منجر به استقرار و بهبود مستمر کیفیت و اثر بخشی خدمات بر اساس استانداردهای جهانی و مستندسازی فرایندهای کاری می باشد.
,۲. برگزاری ۲۷ دوره آموزشی عمومی و تخصصی هدفمند برای کارکنان و تعداد ۴ دوره آموزشی برای مراجعین و همچنین برگزاری سمینار مردمی در سطح شهر و سالن اجتماعات مرکز درمانی، چاپ و تکثیر پمفلت های آموزشی جهت ارتقاء و به روز نگه داشتن اطلاعات کارکنان و افزایش سطح آگاهی مراجعین و بیمه شدگان در مقوله پیشگیری و درمان انجام گرفته است
,۳. انجام مشاورات زوجین و نمونه برداری پیش رفته آزمایشات پاپ اسمیر
,۴. توسعه فیزیکی و اصلاح بخش دندانپزشکی، ۵.توسعه فیزیکی پذیرش و اتاق های خونگیری آزمایشگاه.
,۶. اصلاح فضای فیزیکی و تکمیل بخش رادیولوژی
,۷. اصلاح و تکمیل سالن اجتماعات
,۸. افزایش ۲۴ قلم داروی جدید به سبد دارویی داروخانه
,9. گل کاری واصلاح فضای سبز محوطه مرکز درمانی
,10. جابجایی و اصلاح بخش مامائی و اداری
,11. خرید دستگاه OPG دیجیتال با تکنکلوژی بالا (عکسبرداری کامل دهان و دندان) ، این دستگاه با قابلیت تصویربرداری با شفافیت و کیفیت بالا می باشد که انشااله در آینده نزدیک نصب و به بهره برداری می رسد.
, OPG,12. خرید و نوسازی تعدادی تجهیزات پزشکی همچون سل کانتر هماتولوژی پیشرفته، صندلی خونگیری مجهز و میکروسکوپ و سانترفیوژ آزمایشگاهی، دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح، دستگاه سیلر . علی ربانی زاده اظهار داشت: هرچند به شرایط ایده آل و پاسخگویی کامل مراجعین فاصله داریم اما پرسنل وظیفه شناس این مرکز درمانی تمام تلاش خود را جهت رضایتمندی و رفاه حال بیمه شدگان و مراجعین عزیز بکار می برند.
,ربانی زاده در پایان از تلاشهای مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر وهمکاران خوددرپلی کلینیک بوعلی و همچنین از همراهی و فضای همدلی که مسئولین محترم شهرستان خصوصا فرماندار محترم و مجموعه فرمانداری و ائمه جمعه محترم شهرستان و شورای اسلامی شهر کنگان که با این مرکز درمانی ایجاد نموده اند تقدیر و تشکر بعمل آورد.
,وی در پایان گفت: با توکل به خدا و همت مسئولین دلسوز ان شاالله در آینده گام های بلندتری در جهت خدمت به بیمه شدگان عزیز برداریم.
,/ انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه