اخبار داغ

مدیر پلی کلینیک بوعلی تامین اجتماعی کنگان:

در سال گذشته 270 هزار نفر به تامین اجتماعی کنگان مراجعه کردند

در سال گذشته 270 هزار نفر به تامین اجتماعی کنگان مراجعه کردند
مدیر پلی کلینیک بوعلی تامین اجتماعی کنگان گفت: در سال 96، 270 هزار نفر به این مرکز درمانی مراجعه که به طور متوسط ماهانه بیش از 22 هزار مراجعه و خدمات دریافت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل کوگانا مدیر پلی کلینیک بوعلی تامین اجتماعی کنگان در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تبریک سال نو گفت: این مرکز درمانی وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در راستای تحقق اهداف و انجام تعهدات سازمان تامین اجتماعی در ارائه درمان مستقیم بصورت سرپایی در یک ساختمان ملکی ارائه خدمات می نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , کوگانا ,

علی ربانی زاده افزود: در سال ۹۶، ۲۷۰ هزار نفر به این مرکز درمانی مراجعه که به طور متوسط ماهانه بیش از ۲۲ هزار مراجعه نموده و خدمات دریافت نمودند.

,

وی گفت: در سال گذشته جهت انجام این  خدمات قریب به ۸۵میلیارد ریال در این مرکز درمانی هزینه گردیده است.

,

ربانی زاده اظهار داشت: این مرکز درمانی تحت مراقبت سیستم مدیریت کیفیت ( ایزو۲۰۱۵ _۹۰۰۱) ارائه خدمات می نماید.

,

وی افزود: در حال حاضر در ارائه خدمات با 2 پزشک متخصص داخلی 5 پزشک عمومی 4 دندانپزشک و بخش های درمانی مامائی ، آزمایشگاه، رادیولوژی ، تزریقات و پانسمان ، داروخانه ،  پذیرش و همچنین بخشهای جانبی شورا و کمیسیون پزشکی و بخش های پشتیبانی اداری و مالی افتخار خدمت رسانی به بیمه شده گان عزیز و مردم شریف دارد.

,

وی اظهار داشت: رسالت این مرکز درمانی  به عنوان بزرگترین مرکز درمانی سرپایی در جنوب استان در بخش درمان مستقیم تامین اجتماعی می باشد که با هدف ارتقاء سلامت جامعه و ارائه خدمات مطلوب درمانی در حوزه کلینیک و پاراکلینیک با استفاده از کارکنان متعهد و توانمند در راستای تکریم ارباب رجوع و تعالی سازمانی با انجام به هنگام وظایف محوله می باشد.

,

ربانی زاده خاطرنشان کرد: پلی کلینیک بوعلی کنگان در دو شیفت صبح و عصر بصورت رایگان به بیمه شده گان تامین اجتماعی خدمات ارائه می دهد.

,

وی گفت:  در بخش آزمایشگاه علاوه بر آزمایشات روتین سرپایی آزمایشات هورمونی نیز انجام می گیرد و در بخش دندانپزشکی خدماتی همچون کشیدن دندان، جرم گیری، پرکردن، و خدمات پیشگیری همچون فلورایدتراپی، وارنیش، فیشورسیلانت نیز انجام می پذیرد.

,

مدیر پلی کلینیک بوعلی تامین اجتماعی کنگان افزود: مراجعین به این مرکز درمانی خصوصا در بخش دندانپزشکی علاوه بر بیمه شده گان   شهرستان های کنگان و دیر، مراجعین زیادی نیز از استان فارس و هرمزگان پوشش داده می شود.

,

وی بیان داشت: در این مرکز درمانی علاوه بر خدمات درمانی بخش کمیسیون پزشکی جهت تایید مراجعین مربوطه در بدو شروع به کار از لحاظ جسمی و تایید دریافت بیمه ای و سنواتی و بخش شورای پزشکی جهت تایید استراحت های پزشکی و تایید پروتزها و اعزام بیماران در موارد خاص انجام می پذیرد.

,

وی افزود: در بخش مامائی علاوه بر ویزیت و معاینه بیمار، مراقبت های قبل از بارداری و حین بارداری و مشاورات زوجین انجام می گیرد.

,

ربانی زاده اظهار داشت: مجموعه اقداماتی که در سال۹۶ در راستای ارتقاء و بهبود خدمات و تکریم ارباب رجوع صورت گرفته است به شرح ذیل می باشد.

,

1. دریافت گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت(ایزو) ، این استاندارد منجر به استقرار و بهبود مستمر کیفیت و اثر بخشی خدمات بر اساس استانداردهای جهانی و مستندسازی فرایندهای کاری می باشد.

,

۲. برگزاری ۲۷ دوره آموزشی عمومی و تخصصی هدفمند برای کارکنان و تعداد ۴ دوره آموزشی برای مراجعین و همچنین برگزاری سمینار مردمی در سطح شهر و سالن اجتماعات مرکز درمانی، چاپ و تکثیر پمفلت های آموزشی جهت ارتقاء و به روز نگه داشتن اطلاعات کارکنان و  افزایش سطح آگاهی مراجعین و بیمه شدگان در مقوله پیشگیری و درمان انجام گرفته است

,

۳. انجام مشاورات زوجین و نمونه برداری پیش رفته آزمایشات پاپ اسمیر

,

۴. توسعه فیزیکی و اصلاح بخش دندانپزشکی، ۵.توسعه فیزیکی  پذیرش و اتاق های خونگیری آزمایشگاه.

,

۶. اصلاح فضای فیزیکی و تکمیل بخش رادیولوژی

,

۷. اصلاح و تکمیل سالن اجتماعات

,

۸. افزایش ۲۴ قلم داروی جدید به سبد دارویی داروخانه

,

9. گل کاری واصلاح فضای سبز محوطه مرکز درمانی

,

10. جابجایی و اصلاح بخش مامائی و اداری

,

11. خرید دستگاه OPG دیجیتال با تکنکلوژی بالا (عکسبرداری کامل دهان و دندان) ، این دستگاه با قابلیت تصویربرداری با شفافیت و کیفیت بالا می باشد که انشااله در آینده نزدیک نصب و به بهره برداری می رسد.

, OPG,

12. خرید و نوسازی تعدادی تجهیزات پزشکی همچون سل کانتر هماتولوژی پیشرفته، صندلی خونگیری مجهز و میکروسکوپ و سانترفیوژ آزمایشگاهی، دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح، دستگاه سیلر .   علی ربانی زاده اظهار داشت: هرچند به شرایط ایده آل و پاسخگویی کامل مراجعین  فاصله داریم اما پرسنل وظیفه شناس  این مرکز درمانی تمام تلاش خود را جهت رضایتمندی و رفاه حال بیمه شدگان و مراجعین عزیز بکار می برند.

,

ربانی زاده در پایان از تلاشهای مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی  استان بوشهر وهمکاران خوددرپلی کلینیک بوعلی و همچنین از همراهی و فضای همدلی که مسئولین محترم شهرستان خصوصا فرماندار محترم و مجموعه فرمانداری و ائمه جمعه محترم شهرستان و شورای اسلامی شهر کنگان که با این مرکز درمانی ایجاد نموده اند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

,

وی در پایان گفت: با توکل به خدا و همت مسئولین دلسوز ان شاالله در آینده گام های بلندتری در جهت خدمت به بیمه شدگان عزیز برداریم.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه