اخبار داغ

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم:

جهادگران سفیران سلامت چشم‌انتظار حمایت بیشتر مسئولان هستند/حضور 60 جهادگر در روستای قمرود برای ارائه خدمات رایگان داندان پزشکی

جهادگران سفیران سلامت چشم‌انتظار حمایت بیشتر مسئولان هستند/حضور 60 جهادگر در روستای قمرود  برای ارائه خدمات رایگان داندان پزشکی
مسئول گروه جهادی سفیران سلامت با اشاره به حضور 60 نفر در این اردوی جهادی، گفت: هزینه خدمات دندانپزشکی بسیار بالاست اما گروه جهادی سفیران سلامت این خدمات را به صورت رایگان به مردم ارائه می‌دهند چراکه دانشجویان جهادگر نیز در تامین هزینه‌های این اردو مشارکت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمدرضا استاد شریف در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به  فعالیت‌های گروه جهادی سفیران سلامت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در روستای قمرود، اظهار داشت: فعالیت‌های مختلفی در حوزه طراحی و برنامه‌ریزی از اسفندماه سال گذشته صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: چهارم فرودین‌ماه نخستین تیم گروه جهادی سفیران سلامت برای فضاسازی و فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم به روستای قمرود اعزام و فعالیت خود را به صورت شبانه‌روزی آغاز کردند.

,

مسئول گروه جهادی سفیران سلامت با اشاره به ارائه خدمات دندان پزشکی، گفت: از هفتم فرودین‌ماه ارائه خدمات مختلف دندانپزشکی از جمله ترمیم، جرم‌گیری و کشیدن دندان آغاز شد و برخی از بیماران که نیازمند عمل خاصی باشند را به قم اعزام می کردیم تا به صورت رایگان درمان شوند.

,

وی اضافه کرد: پنج یونیت دندانپزشکی و دو کلینیک سیار در روستای قمرود استقرار داشتند و به دلیل نداشتن دستگاه رادیولوژی، یکی از مجهزترین کلینیک‌ها را با 250 میلیون تومان تجهیزات، به اتاق رادیولوژی اختصاص داده‌ایم.

,

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به حضور 60 نفر در این اردوی جهادی، بیان داشت: هزینه خدمات دندانپزشکی بسیار بالاست اما گروه جهادی سفیران سلامت این خدمات را به صورت رایگان به مردم ارائه می‌دهند چراکه دانشجویان جهادگر نیز در تامین هزینه‌های این اردو مشارکت دارند.

,

وی ابراز داشت: در اردوی جهادی سفیران سلامت 20 میلیون تومان مواد دندانپزشکی پزشکی مصرف شده است.

,

استاد شریف با اشاره به حمایت مسئولان، افزود: جهادگران سفیران سلامت چشم‌انتظار حمایت بیشتر مسئولان هستند و بازدید مسئولان از عملکرد جهادگران موجب دلگرمی بیشتر دانشجویان خواهد شد.

,

وی با تاکید بر اینکه استفاده از هفت یونیت در یک روستا در سطح کشور کم‌نظیر است، عنوان کرد: امیدواریم دانشجویان برای یک بار هم که شده این اردوهای جهادی را تجربه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه