اخبار داغ

تقلای عجیب تروریست ها برای ماندگاری مردم در تلگرام/ چرا هجمه علیه پیام رسان های داخلی افزایش یافت؟

تقلای عجیب تروریست ها برای ماندگاری مردم در تلگرام/ چرا هجمه علیه پیام رسان های داخلی افزایش یافت؟
در حالی اخیراً با حمایت مسئولین، رغبت مردم برای استفاده از اپلیکیشن های ایرانی افزایش یافته است که ضد انقلاب هجمه سنگینی را علیه این نرم افزارهای داخلی آغاز کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  عصرهامون، در حالی در روز های اخیر برنامه های موبایلی داخلی با استقبال گسترده مردم مواجهه شده است که عناصر ضد انقلاب این موضوعی را خطری بزرگی برای ادامه فعالیت تخریبی خود دانسته و به صورت گسترده در حال تخریب پیام رسان های داخلی از جمله سروش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصرهامون,

بحث در خصوص فیلتر تلگرام موضوع تازه ای نیست و همزمان با برخی آشوب های خیابانی دی ماه سال گذشته در نقاط مختلف کشور به واسطه نقش پررنگ این پیام رسان غربی در شلعه ور کردن آتش اغتشاشات، مطرح شد و در بازه کوتاهی نیز اجرایی شد.
اما از همان زمان که بحث فیلترینگ تلگرام مطرح شد بسیاری موافق این موضوع بودند، در همین خصوص چندی پیش نیز حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور در دیدار نوروزی جمعی از وزرا، استانداران و مدیران دستگاه‌‌های اجرایی با بیان اینکه خواست مردم از دولتی که به آن رای داده‌‌‌‌اند، تلاش بیشتر برای تقویت رفاه و امنیت است، گام برداشتن در مسیر گسترش بیشتر دسترسی به فضای ارتباطی، اطلاعات و قدرت انتخاب مردم را ضروری خواند و تاکید کرد: داشتن پیام‌رسان‌‌های ایرانی توانمند، امن و ارزان که بتوانند مشکل و نیازهای مردم را حل کنند، بی‌تردید باعث افتخار همگان خواهد بود و هدف از ایجاد و تقویت نرم‌افزارها و پیام‌رسان‌‌های داخلی فیلتر یا مسدود کردن دسترسی‌ها نباید باشد، بلکه باید با هدف رفع انحصار در پیام‌رسان‌ها انجام شود.
روحانی آموزش استفاده بهینه از فضای مجازی و تدوین محتوای مناسب و خوب برای انتشار در این فضا را نیز ضروری خواند و گفت: فضای مجازی خوب با تولید محتوای خوب، جذاب و مفید و نه صرفا با انحصار و محدود کردن آن، تامین خواهد شد.
علی ای حال سخنان حسن روحانی و دستور وی برای خروج از انحصار تلگرام به عنوان یک شبکه پیام‌رسان خارجی در کشور، موید آن است که دولت عزم خود را برای مواجهه عملی با تلگرام جزم کرده است.
سخنان رئیس جمهور که به نوعی چراغ سبز به پایان فعالیت تلگرام قلمداد می شود را باید به فال نیک گرفت، البته معاندان که نان خود را از دروغ سازی در تلگرام می خوردند بسیار نگران بوده و با هجمه های هماهنگ جایگزین تلگرام یعنی سروش را هدف حملات سنگین خود قرار داده اند.
نکته جالب اما تقلای عجیب و غریب تروریست های جنوب شرق ایران برای ماندگاری مردم در تلگرام است، گروهی وابسته به عنصر سابق گروهک ریگی نیز به صورت مستمر خبرهایی دروغ در خصوص پیام رسان سروش کرده و تلاش می کند مردم را به این نرم افزار داخلی بدبین کند.
این رفتارهای کودکانه در حالی است که فیس بوک صراحتا اعتراف کرده که اطلاعات بیش از 50 میلیون کاربرش درز کرده است، حال باید از بپرسید فیس بوک خطرناک تر است یا پیام رسان های وطنی؟!
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه