اخبار داغ

فرمانده انتظامی البرز خبر داد:

کشف 40 هزار لیتر روغن خودرو از یک واحد تولیدی متخلف در البرز/ باند 5 نفره سرقت طلا و پول در فردیس دستگیر شدند

کشف 40 هزار لیتر روغن خودرو از یک واحد تولیدی متخلف در البرز/ باند 5 نفره سرقت طلا و پول در فردیس دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: باند 5 نفره سرقت طلا و پول در فردیس شناسایی و دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک; فرمانده انتظامی استان البرز صبح امروز پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ماموریت نیروی انتظامی را نظارت بر کالاهای برند عنوان کرد و با اشاره به تخلف یک واحد تولیدی محصولات روغن خودرو در راستای بسته بندی اجناس خود به نام یک برند گفت: این واحد کالاهای معمولی و بدون استاندارد تولید کرده و در نهایت 2 فرد متخلف در این باره دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک;,

سردار عباسعلی محمدیان با اشاره به اینکه پرونده تخلف مذکور در حال پیگیری است و ۴۰ هزار لیتر انواع روغن خودرو و ۲ هزار قوطی روغن از این واحد تولیدی کشف شد یکی دیگر از حوزه های فعالیت پلیس را شناسایی سارقان عنوان کرد و افزود: باند پنج نفره سرقت از منزل در شهرستان فردیس دستگیر شدند.

,

وی به فعالیت باند 5 نفره سرقت در البرز، تهران و شهرهای شمالی اشاره کرد و اظهار داشت: عمده اقلام سرقتی این سارقان طلا، پول و وسایل منزل بود که این افراد با فاکتورسازی برای طلاهای مسروقه درصدد فروش آنها بودند لذا پلیس به دنبال شناسایی مال خران می باشد.

,

فرمانده انتظامی البرز در خاتمه با تاکید بر اینکه شهروندان استان زمان خروج از منزل از قفل بودن درب ها اطمینان حاصل نمایند تصریح کرد: مالباختگان می توانند برای شناسایی اموال مسروقه و سارقان به پلیس آگاهی شهرستان فردیس مراجعه کرده و پیگیر این تخلف باشند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه