اخبار داغ

داستان دنباله دار مشکل اینترنت در شهرستان باشت؛

قطعی اینترنت در باشت و روستاهای حومه، صدای همه را درآورده است/افتخاری: مشکل اینترنت و آنتن دهی شهرستان تا یک ماه آینده حل خواهد شد

قطعی اینترنت در باشت و روستاهای حومه، صدای همه را درآورده است/افتخاری: مشکل اینترنت و آنتن دهی شهرستان تا یک ماه آینده حل خواهد شد
همواره کاربران اینترنت شرکت‌ مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد خصوصا شهرستان باشت با قطعی‌ها و کندی‌های متعدد مواجه بوده و در سرویس دریافتی خود اختلالات متعددی مشاهده می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  باشت نیوز؛  طی هفته‌های اخیر جمعی از مشترکان مخابرات طی تماس‌های مکرر با دفترپایگاه خبری باشت نیوز از سرعت پایین و قطعی‌های مکرر اینترنت در این شهر انتقاد کرده و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باشت نیوز؛  ,

این اتفاق در حالی رخ داد که طبق مصوبات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به عنوان نهاد قانون گذار در حوزه ارتباطی کشور، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت مکلف هستند در صورت داشتن قطعی‌های بیش از حد مجاز خسارت‌هایی به کاربران خود پرداخت کنند.

,

قطعی مکرر اینترنت واگذار شده در قالب پورتهای پرسرعت که سرعت پایین آن توسط شرکت مخابرات باشت، نارضایتی کاربران و مشترکین این شرکت را به همراه داشته است.

,

موضوع سرعت لاکپشتی اینترنت و خط دهی شبکه تلفن همراه در سراسر شهرستان باشت مشهود است.همچنین مردم روستاهای شادگان، پیچاب، خان احمد و همچنین مسافرانی که به منطقه گردشگری شلال دان رفته بودند، از نبود ترانس مخابرات در این مناطق و نبود اینترنت گلایه مند هستند، چرا که این مناطق از نقاط گردشگرپذیر شهرستان هستند که این مسأله در ایام تعطیلات نوروز گردشگران را با مشکلات زیادی روبرو کرده است.

,

همچنین در شهرستان باشت کافی نت ها سرگردان شده اند که هربار از یک شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی استفاده می کنند که هرکدام پس از مدتی دچار اختلال و با سرعت بسیار پایین اینترنت مواجه می شوند.

,

همچنین مغازه داران نیز برای کارت کشیدن با پوز در مغازه ها با مشکل اینترنت مواجه هستند و خواستگار رسیدگی هرچه سریعتر مسئولین برای این مشکل هستند.

,

منطقه خان احمد باشت از فرستنده روستای گروس استفاده می کند و دکل مخابرات شلال دون نیز هر سال چندین مرتبه توسط افرادی دزیده می شود که این موضوع باید نگاه ویژه تر مسئولین را در پی داشته باشد.

,

در ایام تعطیلات دکل مخابرات منطقه شلال دون دزدیده شد که این موضوع ناراحتی گردشگران را درپی داشته است و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

,

 مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو اختصاصی با باشت نیوز عنوان کرد: برنامه های متعددی برای اینترنت و انتن دهی برای شهرستان باشت پیش بینی کرده ایم که تا یک ماه آینده مشکل این شهرستان حل خواهد شد.

, باشت نیوز,

عبدالحسین افتخاری در رابطه با دزدیده شدن دکل مخابراتی در شلال دان گفت: چندین مرتبه دکل مخابراتی این منطقه دزدیده شده است که کاری از دست ما بر نمی آید البته برنامه هایی برای این دکل داریم که قرار است با اداره برق به تفاهم برسیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه