اخبار داغ

قصه ای پرتکرار در پایتخت طبیعت؛

چاله هایی که صدای شهروندان یاسوجی را درآورده است/ وقتی مسئولین چاله ها را دور می زنند و از کنار آن عبور می کنند+تصاویر

چاله هایی که صدای شهروندان یاسوجی را درآورده است/ وقتی مسئولین چاله ها را دور می زنند و از کنار آن عبور می کنند+تصاویر
وجود چاله های پرتعداد در خیابان های شهر یاسوج، شهروندان پایتخت طبیعت را کلافه کرده است و از مسئولینی که به آن ها اعتماد کرده اند، انتظار حل مشکلاتشان را دارند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس وقتی از میان کوچه پس کوچه ها و خیابان های فرعی شهر یاسوج عبور می کنیم، ناخودآگاه این پرسش در ذهن متبلور می شود که چرا و چگونه این چاله ها و در برخی موارد گودال ها به وجود می آیند و چرا هیچ کس به فکر پر کردن و مرمت آن ها نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, وقتی از میان کوچه پس کوچه ها و خیابان های فرعی شهر یاسوج عبور می کنیم، ناخودآگاه این پرسش در ذهن متبلور می شود که چرا و چگونه این چاله ها و در برخی موارد گودال ها به وجود می آیند و چرا هیچ کس به فکر پر کردن و مرمت آن ها نیست.,

, , ,
 
,
به نظر می رسد متولیان شهری آن قدر درگیر جلسات و پشت میز نشستن های بی فایده هستند که فرصت سرکشی به معابر شهری را ندارند، یا اینکه اگرهم در سطح شهر تردد می کنند با خودروهایی گران قیمت در حال رفت و آمد هستند، یا از جاهایی بسیار شیک تردد می کنند(البته اگر مکان شیک وجود داشته باشد) که چنین احساسی در آنها برانگیخته نمی شود.
,
 
,

, ,

 

,

خیابان قائم شرقی در منطقه نجف آباد یاسوج یکی از نقاطی است که ماه ها از ایجاد چاله ای در وسط آن و در محل تقاطع دو خیابان دیگر می گذرد و هیچ گونه کاری برای حل این مشکل انجام نگرفته است ، این در حالی است که ساکنین این منطقه از شهر یاسوج نسبت به این مساله گلایه بسیار داشتند و از مسئولین خواستند هر چه سریعتر نسبت به حل آن اقدام کنند .

,

 

,

, ,

 

,

در روزهای بارانی این مشکل می تواند دوچندان شود و مشکلات عبور و مرور را بیشتر کند .

,

با توجه به اینکه این چاله حد واسط تقاطع دوخیابان پر رفت و آمد و شلوغ است، گاهی اوقات رانندگانی که می خواهند از اروی این چاله عبور نکنند، در خط دیگر حرکت می کگنند که این مساله می تواند باعث بروز تصادف بین خودروها شود.

,

 

,

, ,

, ,

 

,

بنابراین از مسئولان و دست اندرکاران مدیریت شهری یاسوج انتظار می رود نسبت به حل این مشکل که تنها گوشه ای از چاله های پرتعداد شهر یاسوج است رسیدگی کنند چرا که مردمی که شما را انتخاب کرده اند، انتظار حل مشکلاتشان از شما، انتظار بیراهی نیست.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه