اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

برجام خسارت محض بود

برجام خسارت محض بود
استاد حوزه و دانشگاه گفت: موافقت با مسئله برجام برای دفاع از حقوق ملت ایران بود تا جلوی تحریم‌ها گرفته شود اما امروز با مطالعه عرض می‌کنیم مسئله برجام یک خسارت محض بود و هیچ فتح الفتوحی دست نیافتیم، وقت آن رسیده که مسئولان با صداقت به مردم اعلام کنند برجام هیچ مشکلی از ما رفع نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین الهایی سحر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ندای پیشوا ضمن تقدیر از تمام دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی اظهار داشت: از تمام نیروهای خدماتی و امدادی که تعطیلات و استراحت خود را وقف مردم کردند و تمام عزیزان در نیروی انتظامی، پلیس راهور، آتش‌نشانی، اورژانس، راهداری، شهرداری و شوراها که بدون هیچ چشم‌داشتی با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مردم داشتند، تشکر می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای پیشوا, ندای پیشوا,

وی ضمن تبریک روز ملی فناوری هسته‌ای گفت: در روز 20 فروردین سال 85 کشور ایران به این مهم دست یافت و همچنین سالروز قطع رابطه ایران و آمریکا در این روز شکل گرفته است و رسماً رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد تمام روابط سیاسی و اجتماعی را باید با ایران قطع کنیم.

,

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این‌که مسئله فلسطین در راس امور ملت‌ها مخصوصا ملت‌های مسلمان است، افزود: ما نباید قدس شریف را فراموش کنیم، یکی از ابتکارات دشمن که در همه موارد با شکست دشمن همراه بود این بود که همه ذهن‌ها را نسبت به مسئله فلسطین خالی کند.

,

وی افزود: لطف خدا همیشه بوده و مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف جزو مسئله درجه یک اسلام است.

,

حجت‌الاسلام الهایی سحر، با اشاره به فرارسیدن روز زمین در فلسطین و علت نامگذاری این روز بیان داشت: هفته گذشته در قدس و کرانه باختری روز زمین به دلیل غصب کردن زمین‌های فلسطینیان توسط رژیم غاصب صهیونیستی با راهپیمایی گسترده مردم این کشور به دعوت حماس شکل گرفت.

,

وی افزود: امسال مراسم روز زمین به صورت ویژه در فلسطین برگزار شد، صهیونیست‌ها جلوی مردم فلسطین ایستادند و در این راهپیمایی 16 فلسطینی شهید و هزار و 800 نفر مجروح شدند اما دستاوردهای مهمی در پی‌داشت و مهم‌ترین آن، اعتراف وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در از دست دادن کنترل مرزها و پویا شدن حماس در مسیر مبارزه بود.

,

این استاد حوزه و دانشگاه با تبریک روز 20 فروردین به نام روز ملی فناوری هسته‌ای تاکید کرد:حرکت بزرگی در چند سال گذشته صورت پذیرفت و کشور ما را جز معدود کشورهای غنی سازی اورانیوم و چرخه سوخت هسته‌ای در بین پنج کشور دنیا قرار داد.

,

وی در ادامه افزود: با یک حرکت انفلابی و مجاهدانه توسط دانشمندان جوان و مجموعه مدیران ما این اتفاق شکل گرفت وکشور ما به این فناوری به‌عنوان یک فناوری روز دنیا در تمام عرصه‌ها نیاز دارد، دشمن از دستیابی ما به این فناوری می‌ترسد.

,

حجت‌السلام الهایی سحر با اشاره به فواید انرژی هسته‌ای در علوم مختلف تصریح کرد: انرژی هسته‌ای در قسمت‌های پزشکی، تشخیص و درمان بیماری‌های صعب العلاجی چون سرطان کاربردهای فراوانی دارد و همچنین فایده این علم در بخش کشاورزی و تولید محصولات سالم و تشخیص بیماری دامی بسیار موثر است.

,

وی افزود: برای این‌که محصولات کشاورزی سالم در اختیار مردم قرار دهیم و محصولات تراریخته را حذف کنیم به این علم نیاز داریم، دنیا اجازه نمی‌دهد هیچ‌گاه این محصولات تولید شوداما معاون وزیر جهاد کشاورزی ما اصرار بر واردات این محصولات دارد.

,

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: موافقت با مسئله برجام برای دفاع از حقوق ملت ایران بود تا جلوی تحریم‌ها گرفته شود اما امروز با مطالعه عرض می‌کنیم مسئله برجام یک خسارت محض بود و به هیچ فتح‌الفتوحی دست نیافتیم، وقت آن رسیده که مسئولان با صداقت به مردم اعلام کنند برجام هیچ مشکلی از ما رفع نکرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه