اخبار داغ

تهیه کننده و کارگردان سینما:

کارگردان‌ها با تولید آثار هنری به حمایت از کالای ایرانی بپردازند/سینما ظرفیت مناسبی برای حمایت از کالای ایرانی دارد

کارگردان‌ها با تولید آثار هنری به حمایت از کالای ایرانی بپردازند/سینما ظرفیت مناسبی برای حمایت از کالای ایرانی دارد
تهیه کننده و کارگردان سینما گفت: سینما می‌تواند سبک زندگی را تغییر دهد که باید به آن توجه ویژه ای شود و مجریان فرهنگی و نویسندگان و کارگردان‌ها به این موضوع توجه کرده و با نگاه هنری از شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است اقدام به تولید فیلم و سریال کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شفیع آقا محمدیان در گفت و گو با خبرنگار  انقلاب نیوز ،با اشاره به رسالت سینما در حمایت از کالای ایرانی و تقویت تولید ملی اظهار داشت: موضوعات زیادی وجود دارد که سینما باید به آن‌ها پردازد که حمایت از کالای ایرانی نمونه آن است، متاسفانه این گونه نیست و سینما زندگی لوکس را نمایش می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

 وی با اشاره به لزوم حمایت از کالای ایرانی افزود: سریال و فیلم‌های ایرانی جنس‌های خارجی را به نمایش می‌گذارد که نشان می‌دهد کالای ایرانی فراموش شده است.

تهیه کننده و کارگردان سینما تصریح کرد: از زمانی که این موضوع مطرح شد که زندگی باید همراه رفاه باشد و به عنوان سیاست زندگی مطرح شد توجه به کالای ایرانی فراموش و ماشین و اجناس لوکس وارد شد و از اصل خود دور شدیم.

آقامحمدیان با اشاره به واردات کالای چینی به کشور افزود: در گذشته در برخی از شهرستان‌ها کفش تولید می‌شد اما متاسفانه به دلیل عدم حمایت از تولید کنندگان، کفش‌های چینی بازار را قبضه کرده است و جنس‌های درجه 3 و 4 در بازار وجود دارد.

وی ادامه داد: سینما دارای کاربردهای زیادی است و ابزاری است که می‌تواند دنیا را تغییر دهد، سینما می‌تواند سبک زندگی را تغییر دهد که باید به آن توجه ویژه ای شود و مجریان فرهنگی و نویسندگان و کارگردان‌ها به این موضوع توجه کرده و با نگاه هنری از شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است اقدام به تولید فیلم و سریال کنند.

تهیه کننده و کارگردان سینما با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی گفت: این شعار، شعار زندگی مردم است و حمایت از کالای ایرانی حمایت از سرمایه ایرانی است که سینما می‌تواند اقدامات موثری در راستای ترویج کالای ایرانی انجام دهد.

آقامحمدیان اظهار داشت: تاکنون سینما اقدامی در راستای ترویج کالای ایرانی انجام نداده و سیاست گذاران تاکنون به فکرشان هم خطور نکرده و این موضوع سبب شده هنرمندان هم به سمت و سوی کالای ایرانی نروند.

وی بیان داشت: متاسفانه سرمایه داران به دنبال سود بالا هستند و تلاش می‌کنند جنس‌های ارزان قیمت وارد کشور کنند تا سود کلان به دست بیاورند، زمینه‌های قاچاق کالا بسیار زیاد است، مجریان قانون در این زمینه باید توجه ویژه ای داشته باشند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

تهیه کننده و کارگردان سینما تصریح کرد: مجریان قانون می‌توانند از سینما کمک ویژه ای گرفته و مردم را متوجه زیان کالای قاچاق کرده و سرمایه گذاران را نیز متوجه این موضوع کنند.

آقامحمدیان ابراز داشت: مردم ایران در سختی‌ها شکیبایی دارند و دوست دارند نسل آینده که فرزندان آن‌ها هم جزیی از آن‌ها هستند روی پای خود بایستند، برای حمایت از کالای ایرانی نیازمند سرچشمه محرک و فرهنگ سازی هستیم.

وی ابراز داشت: حاضرم جنس ایرانی با کیفیت استفاده کنم اما در کدام مغازه ای جنس داخلی تبلیغ می‌شود، اخیراً این موضوع در حال اتفاق است وباید با بهره گیری از اراده مردم در راستای ترویج کالای ایرانی اهتمام داشته باشیم.

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه