اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نی ریز خبرداد؛

اعزام گروه جهادی بسیج دانشجویی نی ریز به مناطق زلزله کرمانشاه

اعزام گروه جهادی بسیج دانشجویی نی ریز به مناطق زلزله کرمانشاه
مسوول بسیج دانشجویی نی ریز از اعزام گروه جهادی شهید کیوانی به مناطق زلزله کرمانشاه خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ علی رضا تقدیری مسوول بسیج دانشجویی شهرستان نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت: با گذشت بیش از ۵ ماه از زلزله کرمانشاه و آغاز فصل گرما، فصل جدیدی از مصیبت‌ها و مشکلات زلزله‌زدگان  از گرمای بسیار شدید هوا و هجوم مار و عقرب به کانکس‌ها و چادرها تا کمبود آب و مواد غذایی و ... نیز آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از نبض نی ریز؛,

تقدیری افزود: در این شرایط از حضور خیلی ها (از سلبریتی ها و ...) متاسفانه خبری نیست.

,

مسوول بسیج دانشجویی نی ریز ادامه داد: گروه جهادی شهید کیوانی بسیج دانشجویی نی ریز قصد اعزام نیرو به منطقه سرپل ذهاب را دارد.

,

این مقام مسوول خاطر نشان شد: از کلیه علاقه مندان پسر دانشجو و غیر دانشجو جهت نیروی ساده و حرفه ای ساختمانی و بنایی دعوت به عمل می آید.

,

وی تصریح کرد: همچنین طبق درخواست‌های گروه های جهادی حاضر در منطقه، مردم زلزله زده همچنان نیازمند برخی اقلام همچون آبگرم کن و ... هستند، به نحوی که با تامین یک آب گرم کن، چندین خانواده از آن بهره برداری خواهد کرد، بنابراین افرادی که توفیق حضور در این مناطق را ندارند می توانند از لحاظ مالی در این کار خدا پسندانه شرکت نمایند.

,

تقدیری بیان کرد: ۰۹۱۷۲۵۱۵۷۹۹ شماره تماس جهت ثبت نام در اردوی جهادی می باشد.
مسوول بسیج دانشجویی نی ریز عنوان داشت: ۰۹۱۷۹۶۷۵۴۹۹ نیز  شماره تماس مسئول جهادی حاضر در منطقه جهت کمک مالی و لوازم مورد نیاز می باشد.
وی در پایان اظهار داشت: تاریخ اعزام ۲۰ فروردین ماه 97 می باشد.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه