اخبار داغ

دبیر اجرایی طرح آرامش بهاری در البرز مطرح کرد:

بازدید 174 هزار و 861 زائر از طرح آرامش بهاری در البرز/ 55 بقعه متبرکه میزبان مسافران نوروزی بودند

بازدید 174 هزار و 861 زائر از طرح آرامش بهاری در البرز/ 55 بقعه متبرکه میزبان مسافران نوروزی بودند
معاون مدیر کل اوقاف استان البرز و دبیر اجرایی طرح آرامش بهاری گفت: در مجموع 14 روز طرح آرامش بهاری که در استان البرز همزمان با سراسر کشور در 55 بقعه متبرکه برگزار شد 174 هزار و 861 نفر زائر در کنار امام زاده ها حضور داشتند و از خدمات این طرح نوروزی استفاده کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک; معاون مدیر کل اوقاف استان البرز و دبیر اجرایی طرح آرامش بهاری در تشریح این برنامه نوروزی به خبرنگار تیتریک گفت: در مجموع 14 روز طرح آرامش بهاری که در استان البرز همزمان با سراسر کشور در 55 بقعه متبرکه برگزار شد 174 هزار و 861 نفر زائر در کنار امام زاده ها حضور داشتند و از خدمات طرح نوروزی البرز استفاده کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک;, تیتریک ,

حجت الاسلام حسین قبادی با اشاره به اینکه در لحظه تحویل سال و شب شهادت امام هادی (ع) 19 هزار و 60 نفر در کنار امام زاده ها سال نو خود را آغاز کردند افزود: 2 هزار و 336 نفر روز خدام ثابت و افتخاری در کنار همکاران اداری و هیات امنا به عموم ارائه خدمات داشتند. وی اظهار داشت: 44 مبلغ طی 14 روز در خیمه های معرفت برنامه هایی در زمینه کودک، مشاوره، تبلیغ چندرسانه ای، ایثار و شهادت در خیمه معرفت حضور داشتند و 616 نفر روز مبلغ در خیمه های معرفت به ارائه خدمت پرداختند.  

,

قبادی با اشاره به اینکه ۳۵۶ مرحله بازدید و بازرسی توسط قرارگاه استانی، همکاران اداره کل و بازرسان سازمان مرکزی از طرح آرامش بهاری صورت گرفت تصریح کرد:طبق نظرسنجی صورت گرفته طرح آرامش بهاری در البرز به خوبی اجرا شد لذا از همه همکاران اداره کل، عوامل و مدیران اجرایی امام زاده ها، هیات امنا، خدام ثابت و افتخاری، اصحاب رسانه و مبلغین تقدیر می کنیم.  

,

دبیر اجرایی طرح آرامش بهاری در خاتمه خاطر نشان داشت: امیدواریم به عنوان خادمین مردم در بقاع متبرکه وظایف خود را به نحو احسنت انجام داده و خدمات را گسترش دهیم تا مردم با سهولت بیشتری بتوانند به امام زاده ها مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه