اخبار داغ

امام جمعه سرایان:

بهترین راه حل مشکلات اقتصادی حمایت از تولیدات داخلی است

بهترین راه حل مشکلات اقتصادی حمایت از تولیدات داخلی است
امام جمعه سرایان گفت: حمایت از تولیدات داخلی وکالای ایرانی بهترین راه حل مشکلات اقتصادی فراروی مردم ایران می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد نجمی پور امام جمعه سرایان در گفت وگو با سرایان بیدار گفت :مهمترین معضل در کشور ایران که چالشهای اقتصادی بزرگ را بدنبال دارد ورودکالاهای قاچاق می باشدو مبارزه با کالای قاچاق و ارزمی تواند درتحقق شعار امسال نقش بسیار مهمی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

وی افزود: دولت باید در مبارزه با قاچاق کالا و ارز ازهیچ کوششی فروگذارنکند چون یکی از سیاست های کلان و راهبردی نجات کشور از مشکلات بی کاری و رکود، توجه جدی به حمایت از کالای ایرانی است.

,

امام جمعه سرایان اظهارکرد: گرایش مردم به سمت حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی با دستورالعمل و بخشنامه های اداری ممکن نیست وهمه باید از خود شروع کنیم و برای حمایت از کالای ایرانی به تولیدکنندگان داخلی اعتماد کنیم.

,

نجمی پور گفت: وقتی مسؤلان خود کالای خارجی مصرف کنند چطورمی توانندبه مردم بگویند کالای ایرانی بخرید.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر خود رجال دولتی و همینطور شرکت های وابسته به دولت در درجه اول خودشان و خانواده هایشان و ادارات و نهادهای وابسته، همه نیازهای خود را از محصولات داخلی تامین کنند، این مساله خود به خود در مصرف کالاهای داخلی اثر مثبت دارد.

,

امام جمعه سرایان بیان داشت: دستگاه های صنعتی باید کیفیت کار و محصولات خود را افزایش دهند به طوریکه رغبت مردم برای خرید کالای خارجی کاهش پیدا کند.وباید تولید کنندگان بدانند ایرانی جماعت جنس بی کیفیت نمی خرند.

,

نجمی پورتاکیدکرد: علاوه بر کیفیت باید قیمت نیز به گونه ای تنظیم و برنامه ریزی شود که مصرف کالای داخلی برای مردم صرف کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه