اخبار داغ

گلایه‌ی اهالی شمال شهر بیرجند؛

بی‌توجهی شهرداری به مصوبه شورای ترافیک برای تعریض بلوار شعبانیه/صدور پروانه ساخت‌وساز برخلاف مصوبه تعریض

بی‌توجهی شهرداری به مصوبه شورای ترافیک برای تعریض بلوار شعبانیه/صدور پروانه ساخت‌وساز برخلاف مصوبه تعریض
یکی از اهالی بلوار شعبانیه بیرجند گفت: بلوار شعبانیه بیرجند دارای ترافیک بالایی است که نیاز به تعریض دارد اما شهرداری و شورای شهر مصوبه شورای ترافیک را لازم‌الاجرا نمی‌داند و اکنون شاهد شروع ساخت‌وساز در محل عقب‌نشینی بلوار هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یکی از اهالی ساکن در نزدیکی بلوار شعبانیه بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان،گفت:در 15 شهریورماه 1392 مالکان شمال شهر بیرجند به دلیل کم‌عرض بودن بلوار شعبانیه و ترافیک بالای این بلوار، درخواست تعریض بلوار شعبانیه را ارائه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
وی افزود: در این درخواست آمده بود در ضلع شمالی بلوار هیچ‌گونه ساخت‌وسازی صورت نگرفته است و بیشتر قسمت‌ها، فضای سبز و متعلق به شهرداری است و برخی زمین‌های تجاری را نیز می‌توان با معاوضه از قسمت جنوبی بلوار تأمین کرد که درخواست تعریض بلوار را داریم.
,
 
,
1602199
, 1602199,
 
,
شهروند بیرجندی اظهار کرد: قرار بود تقاطع غیرهمسطح شکرآب احداث شود که انجام نشده است و می‌توان گفت بلوار شعبانیه، ورودی مهرشهر شده است و همچنین به دلیل جمعیت ساکن در این منطقه، بلوار شعبانیه با داشتن عرض کم اما ترافیک بالایی دارد که منجر به تصادفات و حتی درگیری‌هایی بعد از تصادفات شده است.
,
 
,
وی گفت: زمانی که اتوبوس درون‌شهری در این بلوار توقف دارد، عبور از کنار آن به سختی انجام می‌شود که این نیز باعث ترافیک می‌شود.
,
 
,
وی تصریح کرد: بعد از یک‌سال پیگیری در 12 شهریورماه 1393 کمیته فنی شورای ترافیک شهر بیرجند، مصوبه‌ای در خصوص تعریض بلوار شعبانیه داشت که در آن قید شده است بلوار شعبانیه در ابتدا حداقل بین تقاطع دولت و بلوار بقیه‌الله تعریض انجام شود.
,
 
,
وی گفت: این قطعه به دلیل حضور مردم در بوستان و نبود جای پارک خودروها، دارای بیشترین ترافیک است و نیاز به سرعت در تعریض بلوار دارد تا ان‌شاءالله در ادامه، تمام بلوار شعبانیه تعریض شود.
,
 
,
شهروند بیرجندی اظهار کرد: در نامه‌ای که اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی به شهرداری بیرجند ارسال کرده است، بر وجود تعریض بلوار شعبانیه در طرح تفصیلی شمال شهر بیرجند اشاره شده است.
,
 
,
1602205
, 1602205,
 
,
وی افزود: شهرداری و شورای شهر بیرجند، این مصوبه را لازم‌الاجرا نمی‌دانند.
,
 
,
وی گفت: بیشترِ زمین‌های حاشیه بلوار تاکنون خالی بوده است اما علی‌رغم مصوبه شورای ترافیک مبنی بر تعریض بلوار شعبانیه، شاهد هستیم در برخی از قسمت‌های حاشیه بلوار، خاک‌برداری جهت احداث ساختمان انجام می‌شود و مالکان آن زمین‌ها نیز اعلام می‌کنند نقشه و پروانه ساخت داریم و چند ماه پیش سند گرفته‌ایم!
,
 
,
وی افزود: این خاک‌برداری‌ها در مکانی است که باید عقب‌نشینی صورت گیرد.
,
 
,
وی اظهار کرد: از شهرداری و شورای شهر بیرجند درخواست داریم هنوز که ساخت‌وساز شروع نشده، اقدام سریع در جهت عقب‌نشینی و تعریض بلوار شعبانیه انجام دهند.
,
 
,
وی تصریح کرد: اگر بلوار شعبانیه تعریض نشود، در آینده که جمعیت این منطقه بیشتر خواهد شد، مشکلات ترافیکی بشتر می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه