اخبار داغ

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی مطرح کرد

خراسان جنوبی نیازمند ساخت 800 کلاس درس/ تعهد 18 میلیارد تومانی خیران برای ساخت مدرسه در سال گذشته

خراسان جنوبی نیازمند ساخت 800 کلاس درس/ تعهد 18 میلیارد تومانی خیران برای ساخت مدرسه در سال گذشته
مدیر کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی گفت: هم اکنون به طور میانگین به ساخت 800 کلاس درس در خراسان جنوبی نیاز داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا بیکی مدیر کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان،از برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در خراسان جنوبی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در خراسان جنوبی همزمان با گرامیداشت بیستمین سال تشکیل مجامع خیرین مدرسه ساز با نگاهی به رویش خیرین جوان در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

,

 

,

مدیر کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی بیان کرد: جشنواره خیرین مدرسه ساز در خراسان جنوبی 8 اردیبهشت سال جاری  با حضور مسئولان و خیرین استانی و کشوری در هتل کوهستان بیرجند برگزار می‌شود.

,

 

,

بیکی عنوان کرد: جشنواره خیرین مدرسه ساز هر سال و سالی یکبار در خراسان جنوبی برگزار می‌شود؛ سالهای گذشته در شهرستان‌های خراسان جنوبی نیز جشنواره خیرین مدرسه ساز برگزار شده و امسال هم این جشنواره در برخی از شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

,

 

,

وی اظهار کرد: در جشنواره خیرین مدرسه ساز سال گذشته، خیرین بیش از 18 میلیارد تومان  برای ساخت کلاس درس در خراسان جنوبی متعهد شدند که تاکنون 75 درصد این تعهد محقق شده و بیش از 100 کلاس درس ساخته شد.

,

 

,

مدیر کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی گفت: از سال 1384 تا کنون بیش از یک هزار و 400 کلاس درس در خراسان جنوبی ساخته شده است.

,

 

,

بیکی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز در قالب سازمانها، نهادها و افراد حقیقی و حقوقی اند، خاطرنشان کرد: بیش از 600 خیر حقیقی و حقوقی برای مدرسه سازی در خراسان جنوبی با اداره کل نوسازی مدراس خراسان جنوبی همکاری دارند.

,

 

,

وی بیان کرد: در شهر بیرجند منطقه مهرشهر نیاز به کلاس درس داشته و در سایر شهرها و شهرستان‌های استان نیز در حاشیه های شهر به کلاس درس نیاز داریم که امیدورایم با کمک خیرین بتوانیم در این مناطق نیز مدرسه و کلاس درس بسازیم.

,

 

,

مدیر کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی اظهار کرد: هم اکنون به طور میانگین به ساخت 800 کلاس درس در خراسان جنوبی نیاز داریم که انشاءالله با کمک خیرین بتوانیم نیاز دانش آموزان حاشیه شهر را برای ساخت کلاس درس برآورده کنیم.

,

 

,

بیکی یادآور شد:جشنواره خیرین مدرسه ساز با هدف توسعه فرهنگ خیر و خیر خواهی،تکریم از خیرین مدرسه ساز و ارائه نیازهای آموزش و پرورش درمورد کلاس های درس به خیرین برگزار می‌شود.

,

 

,

وی عنوان کرد: از همه هم استان‌هایی که می‌توانند در زمینه ساخت کلاس درس برای دانش آموزان ساکن در حاشیه های شهرهای استان کمک کنند دعوت به همکاری می‌کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه