اخبار داغ

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خبر داد

حضور بیش از 798 هزار زائر در بقاع متبرکه خراسان جنوبی در ایام نوروز/ بیش از 128 هزار زائر در زائرسراهای استان اسکان پیدا کردند

حضور بیش از 798 هزار زائر در بقاع متبرکه خراسان جنوبی در ایام نوروز/ بیش از 128 هزار زائر در زائرسراهای استان اسکان پیدا کردند
سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در ایام طرح آرامش بهاری تعداد 798 هزار و 111 نفر زائر در بقاع متبرکه حضور یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، حجت الاسلام پرویز بخشی‌پور سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری با توجه به منویات مقام معظم رهبری از 25 اسفند ماه 96 آغاز و تا 15 فروردین ماه امسال ادامه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، , حجت الاسلام پرویز بخشی‌پور سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری با توجه به منویات مقام معظم رهبری از 25 اسفند ماه 96 آغاز و تا 15 فروردین ماه امسال ادامه داشت.,

 

,

وی با بیان این‌که در خراسان جنوبی تعداد 96 بقعه متبرکه وجود دارد، افزود: طرح آرامش بهاری در 60 بقعه متبرکه که اوقاف مجری طرح آرامش بهاری بود، برگزار شد اما در بقاع متبرکه دیگر، افراد بومی محل به صورت خودجوش خیمه‌های معرفت را در این بقاع برپا کردند.

,

 

,

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در طرح آرامش بهاری بیش از 176 مبلغ با اوقاف همکاری داشتند و همچنین مبلغین خودیاری نیز این طرح را یاری کردند.

,

 

,

حجت الاسلام بخشی‌پور با بیان این‌که در بیش از 35 بقعه، خیمه‌های معرفت به صورت دوشیفت، در دو نیمه اول و دوم تعطیلات نوروزی برپا بوده است، تصریح کرد: در خیمه های معرفت، مشاوره های خانوادگی از استقبال بالایی برخوردار بوده است و بیش از 86 هزار هدیه به زائران بقاع متبرکه داده شده است.

,

 

,

وی با بیان این‌که بقاع متبرکه از پتانسیل بالایی برخوردار هستند، افزود: در طول ایام  طرح آرامش بهاری بازرسینی به طور محسوس و غیر محسوس در بقاع متبرکه حضور داشته و به بررسی مشکلات مردم می پرداختند، همچنین بیش از 1 هزار و 156 نفر خادم ثابت، افتخاری و هیئت امناء در تمام ایام تعطیلات در بقاع متبرکه حضور داشته‌اند.

,

 

,

, ,

 

,

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در ایام طرح آرامش بهاری تعداد 798 هزار و 111 نفر زائر در بقاع متبرکه حضور یافته‌اند و همچنین تعداد 128 هزار و 821 نفر زائر در زائرسراهای استان اسکان پیدا کردند.

,

 

,

حجت الاسلام بخشی‌پور با بیان اینکه طبس با 104 هزار و 808 نفر بیشترین تعداد زائر را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: ساخت زائرسراهای خراسان جنوبی در طبس 40 درصد پیشرفت داشته است و قبل از اتمام سال 1398 به پایان خواهد رسید.

,

 

,

وی با بیان این‌که وقف یک باغ و ساخت زائرسرا در فردوس از وقفیات جدید در سال 97 است، افزود: افرادی که می‌خواهند وقفی داشته باشند، می تواند در زمینه ساخت زائرسرا همکاری داشته باشند و تابلوی یادبودی نیز نصب کنند.

,

 

,

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه خبر داد و افزود: این دوره از مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و معارف قرآن و عترت برگزار خواهد شد.

,
 
,

حجت الاسلام بخشی‌پور با بیان اینکه ثبت نام جهت شرکت در مسابقات قرآنی از 20 بهمن ماه 96 آغاز و تا پایان فروردین ماه امسال ادامه دارد یادآور شد: علاقه‌مندان شرکت در مسابقات قرآنی می‌تواند در رشته‌های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن، ترتیل، تفسیر، اذان و غیره از طریق سایت اداره اوقاف و یا با مراجعه حضوری به سازمان اوقاف در این مسابقات ثبت نام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه