اخبار داغ

عباسی فر تاوان رفتار هنجار شکنانه اش را پس می دهد/ آموزش و پرورش خراسان جنوبی در سردرگمی

عباسی فر تاوان رفتار هنجار شکنانه اش را پس می دهد/ آموزش و پرورش خراسان جنوبی در سردرگمی
شنیده ها حاکی از این است که قرار است محمد خدادادی جایگزین عباسی فر در آموزش و پرورش سربیشه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، شنیده ها حاکی از این است که تغییر مدیر آموزش و پرورش سربیشه در حال انجام است و قرار است محمد خدادادی جایگزین عباسی فر در این مسئولیت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  شنیده ها حاکی از این است که تغییر مدیر آموزش و پرورش سربیشه در حال انجام است و قرار است محمد خدادادی جایگزین عباسی فر در این مسئولیت شود.,

 

,

گفتنی است؛ خدادادی دارای مدرک لیسانس امور تربیتی و هم اکنون مدیر دبیرستان چمران است. وی اوایل خدمتش را در سیستان و بلوچستان گذرانده است. خدادادی در کارنامه خود مسئولیت چشمگیری نداشته و شاید بتوان چشمگیرترین مسئولیت وی را پستی در حد کارشناسی در حوزه پرورشی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان یاد کرد.

,

 

,

گفته می شود؛ خدادادی از نظر گرایش سیاسی، فردی اصلاح طلب است و طی چند روز گذشته به دنبال پیدا کردن تیم خود برای آموزرش و پرورش سربیشه بوده است.

,

 

,

برخی این جابجایی را مربوط به رفتار هنجارشکنانه عباسی فر در قبل از ایام نوروز می دانند، شاید هم برخی این موضوع را اینگونه تفسیر کنند که لامعی از قبل قصد جابجایی مدیرآموزش و پرورش سربیشه را داشته و خود عباسی فر با رفتار دور از شأن خود این بهانه را به دست وی داده است.

,

 

,

اما باید یادآور شد در حالی که لامعی خودش را یک مدیر اصلاح طلب می داند، اما نمی توان او را مدیری ولنگار دانست که نسبت به این رفتارها سکوت کند.

,

 

,

با توجه به اینکه در زمستان سال گذشته هم معاون آموزش و پرورش شهرستان بشرویه به دلیل رفتار هنجار شکنانه در مقابل چفیه، مجبور به استعفا یا برکناری از سمت خود شد، لامعی نشان داده که تا پایان به پای نیروهای منصوب شده خود نمی ایستد، شاید هم بتوان این اقدام وی را یک اقدام ارزشی و التیامی در راستای اعتراضات مردم، متدینین و برخی مسئولان استان و شهرستانی در مقابل هنجار شکنجی مدیران دانست.

,

 

,

امیدواریم همانطور که مقام معظم رهبری در سال 93 عنوان کردند که کارهای سیاسی در آموزش و پرورش یک سم مهلک است، جریان حاکم به دنبال انتصاب افراد بر اساس شایسته سالاری و سیاست زدایی از آموزش و پرورش باشد و افرادی روی کار بیایند که به جای سابقه سیاسی، سابقه مدیریتی آنها مورد توجه قرار بگیرد.

,

 

,

هم اکنون فضای مدیریتی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با سردرگمی هایی همراه است و برخی شنیده ها حاکی از این است که لامعی درخواست بازنشستگی کرده اما در محافل دیگر هم عنوان می شود که وی هنوز هم بر سر کار باقی خواهند ماند.

,

 

,

در آموزش و پرورش طبس هم علی رغم اینکه مدت 35 سال خدمت جلالی پور در دی ماه سال 96 به اتمام رسیده است، برخلاف مصوبه دولت مبنی بر منع بکارگیری بازنشستگان، وی که به عنوان یک چهره داغ سیاسی شناخته می شود همچنان به خدمت خود ادامه می دهد.

,

 

,

در آموزش و پرورش قاین هم که مدت ها از برکناری آصف رضایی می گذرد، مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان به صورت سرپرستی اداره می شود که برخی از شهروندان قاینی نسبت به بی نظمی در اداره و خالی بودن پست های کارشناسی گلایه کرده اند.

,

 

,

شنیده ها حاکی از این است که اختلافات میان لامعی و برخی از مسئولین شهرستان قاین سبب شده تا انتصاب مدیر آموزش و پرورش این شهرستان به تعویق یا چالش بیفتد، در این خصوص گفته می شود لامعی نسبت به انتصاب فرد مورد نظر خود برای کاردسازی اصلاح طلبان اصرار کرده که مورد مخالفت مسئولان قرار گرفته است.

,

 

,

امیدواریم در سال 97، آموزش و پرورش خراسان جنوبی به جای رشد فضای سیاسی، به دنبال رسالت اصلی خود که خدمت به دانش آموزان و فرهنگیان است، باشد چرا که سیاست و سیاسی کاری جایی در آموزش و پرورش ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه